خبرگزاری کار ایران

فرماندار کامیاران مطرح کرد:

تحقق شعار سال زمینه ساز کاهش مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۱۴

فرماندار کامیاران با تاکید بر لزوم همکاری تمام ادارات و ارگان ها درتحقق شعار سال گفت: شعار سال زمینه ساز کاهش بسیاری از مشکلات است و باید با همکاری وهمراهی تمامی دستگاه ها اعم از دولتی وغیردولتی زمینه تحقق آن فراهم شود.

به گزارش ایلنا، مسعود روحانی اظهار داشت: ظرفیت های لازم برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با اتحاد و همدلی بیشتر وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های خیلی خوب در زمینه کشاورزی، گردشگری و معادن  افزود: در سطح  شهرستان به منظور بهره مندی از این ظرفیت ها اقدامات خوبی صورت گرفته و دولت با تخصیص اعتبارات به بخش های مختلف در جهت تولید ، اشتغال و خودکفایی با تکیه  بر منابع موجود گام هایی برداشته است.

فرماندار کامیاران با تاکید بر لزوم همکاری تمام ادارات و ارگان ها در تحقق شعار سال گفت: شعار سال زمینه ساز کاهش بسیاری از مشکلات است و باید با همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها اعم از دولتی و غیر دولتی دغدغه های موجود برطرف و زمینه تحقق آن فراهم شود.

روحانی تصریح کرد : یکی از برنامه هایی که در پایان سال 95 و در این راستا رقم خورد توسعه باغات پایاب سد زیویه بود که در مجموع برای اتمام این پروژه و مکانیزه کردن کشاورزی این منطقه مبلغی معادل 18 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فرماندار کامیاران بخشی دیگر از اقدامات در زمینه توسعه بخش کشاورزی را پیش بینی 32 میلیارد تومان اعتبار به منظور مکانیزه نمودن 2000 هکتار از اراضی کشاورزی پایاب سد گاوشان عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای چنین طرح های باعث افزایش تولید، اشتغال، خودکفایی ورونق اقتصادی بیشتر خواهد شد.

روحانی در ادامه از تخصیص اعتبار مورد نیاز به منظور بهبود زیرساخت ها و مسیرهای دسترسی در مناطق گردشگری خبرداد و اظهار داشت : مناطق گردشگری متعلق به شهرستان بوده و هرگونه سرمایه گذاری در این محدوده ها به نفع کل مردم خواهد بود.

مسعود روحانی همچنین گفت: تلاش وعزم لازم برای جذب سرمایه گذار مطمئن به منظور فعالیت اقتصادی منجر به تولید واشتغال در بخش های مختلف به ویژه معادن وجود دارد و ما تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با همکاری سایر مسئولان زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان را فراهم نماییم.

فرماندار کامیاران در خاتمه تحقق شعار سال را زمینه ساز کاهش بسیاری از مشکلات دانست واظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها اعم از دولتی و غیر دولتی دغدغه های موجود برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز