خبرگزاری کار ایران

فرماندارسروآباد مطرح کرد:

سروآباد، شهرستانی گردشگر و مهمان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۹۲

فرماندارسروآباد بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در تعطیلات نوروز تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان سروآباد یک شهرستان گردشگری و مهمان‌پذیر است، باید در ایام نوروز شرایط و فضای لازم برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم شود.

به گزارش ایلنا، علی مفاخری اظهار داشت: دولت در سال جاری با تمام تلاش و توان خود سعی کرد در سطح بین‌المللی و در سطح داخلی موفق عمل کند و با نگاهی دقیق به عملکرد امسال می‌توانیم این ادعا را ثابت کنیم.

فرماندار شهرستان سروآباد با یادآوری برخی خدمات دولت بیان نمود: کاهش 12 درصدی وابستگی به درآمدهای نفتی، افزایش 14 درصدی صادرات پتروشیمی، افزایش 11 فاز پارس جنوبی، کاهش تورم، افزایش رشد اقتصادی، افزایش 21 درصدی محصولات در بخش کشاورزی، افزایش 37 درصدی خرید گندم از کشاورزان و خودکفایی در این بخش و کسب موفقیت‌های مهم در بخش‌های علمی، پزشکی، فناوری و سیاسی از مهم‌ترین اقدامات دولت در سال 95 است.

مفاخری به بعضی خدمات انجام گرفته درسرواباداشاره کردو افزود: در شهرستان سروآباد نیز شاهد افتتاح و به ثمر رسیدن پروژه‌ها و طرح‌های بسیار خوبی در تمام بخش‌های مختلف ازجمله بهداشت و درمان، کشاورزی، اقتصادی بودیم که افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی و بازگشایی مرز مله خورد بعد از 13 سال از بسته بودن آن نمونه‌ای عملکرد بسیار مثبت دولت در این شهرستان است.

وی باشاره به آغاز تعطیلات نوروزی بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌های خدمات رسان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان سروآباد یک شهرستان گردشگری و مهمان‌پذیر است، باید در ایام نوروز شرایط و فضای لازم برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم شود.

مفاخری ادامه داد: ایام تعطیلات نوروزی فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مهم شهرستان سروآباد به‌ویژه در حوزه گردشگری و توریست پذیری است.

وی به انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: زمان ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی از 30 اسفندماه به مدت یک هفته آغاز می‌شود و همه باید تلاش کنیم معتمدین، افراد صاحب‌نظر و تحصیل‌کرده به‌ویژه در روستاها برای کاندیداتوری ثبت‌نام کنند.

فرماندار شهرستان سروآباد بابیان اینکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و ترغیب و تشویق همه افراد جامعه برای حضور در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است، اظهار کرد: برگزاری انتخابات نمود دموکراسی دینی در کشور ما است، بنابراین حضور آحاد ملت در انتخابات یک‌بار دیگر حقانیت نظام و انقلاب اسلامی را در جهان به اثبات می‌رساند.

فرماندار شهرستان سروآباد در پایان به نقدهایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، اشاره کرد و افزود: نقد جایز است و نقدهای مثبت بسیار سازنده هستند ولی متأسفانه شاهد هستیم نقدهایی که در فضای مجازی انجام می‌شود، به سمت تخریب است و این به‌هیچ‌عنوان جایز و شایسته نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز