خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج:

سنندج آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۰۳

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز داشت: تا هر جایی که شرایط جوی مساعد باشد تمهیدات لازم اتخاذ می شود و شهرداری آمادگی همکاری با سایر نهادها در جهت میزبانی مطلوب از مسافرین را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرش رخزادی در جلسه نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در سنندج برگزار شد، افزود: شهرداری برابر برنامه ستاد اسکان در دو نقطه و یک نقطه به عنوان رزرو به لحاظ امکانات تجهیز شده است.

وی لکه گیری‌های سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: علی رغم شرایط جوی ناپایدار با توجه به اولویت شهرداری در این زمینه برای اولین بار لکه گیری با ماشین آسفالت تراش انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: حدود 60 المان مختص به موضوع عید در سطح شهر نصب و رنگ آمیزی 40 هزار متر جداول با توجه به محدودیت های مالی صورت گرفته است.

رخزادی وجود 45 هزار جعبه گل در سطح شهر را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: امسال طرح گل کاری را جهت جذب مسافرین تدارک دیدیم که می تواند موثر واقع شود.

وی همچنین جمع کردن سرعت گیری‌های پلاستیکی را از دیگر خدمات شهرداری برشمرد و گفت: در این راستا ورودی شهر را مورد توجه قرار دادیم و اکیپ هایی را جهت جمع آوری زباله های اطرف جاده اعزام می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز