خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبرداد:

مدال آوری 600 ورزشکار کردستانی در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۶۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در سال 95 بالغ بر 600 نفر در سطح کشور و در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی مدال گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان کردستان در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با اشاره به پروژه های عمرانی در استان تصریح کرد: کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و 100 پروژه به بهره برداری رسیده است و 14 پروژه هم کلنگ زنی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به مدال آوری ورزشکاران استان اشاره کرد و افزود: در سال 95 بالغ بر 600 نفر در سطح کشور و در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی  61 نفر مدال گرفته اند.

جولایی در خصوص مشکل بودجه و اعتبارات در استان گفت: در سال 96  استان 4 طرح خوب تصویب شده است که دغدغه ورزشکاران برطرف و 27 صدم درصد بخشودگی مالیات برای وزارت ورزش مصوب شد تا شرکت ها، اسپانسر تیم ها و هیات ها از آن استفاده کنند. 

وی به سهم بودجه عمرانی استان اشاره کرد و گفت: سهم استان کردستان 28 میلیارد تومان است که اکثر زیرساخت ها در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص خانه جوانان اظهار داشت: بالغ بر  50 میلیارد تومان در سطح کشور تخصیص داده اند و سهمی نیز به  استان کردستان به منظور افتتاح خانه جوانان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز