خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

ساماندهی بازار و تلاش برای رضایتمندی مردم امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۱۳

فرماندار قروه با توجه به نزدیکی عید نوروز و لزوم نظارت بر قیمت ها، گفت: ساماندهی بازار و تلاش برای رضایتمندی مردم امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی گفت: اصناف و بازاریان به دلیل جایگاهی که در چرخه اقتصاد دارند می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش توان اقتصادی کشور نقش مهم ایفا کنند.

وی به نقش بازاریان اشاره کرد و گفت : اصناف و بازاریان برای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و نقش بی بدیلی در معادلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارند.

فرماندار قروه به نقش اصناف در تنظیم و مدیریت بازار اشاره کرد و گفت: با کمک مسئولان و اصناف می‌توان بر شرایط سخت ناشی از تحریم‌های اقتصادی غلبه کرد.

کولانی با اشاره به نزدیکی عید نوروز و لزوم نظارت بر قیمت‌ها، تصریح کرد: ساماندهی بازار و تلاش برای رضایتمندی مردم امری ضروری است.

وی به افزایش قیمت در شهرستان قروه نسبت به سایر شهرستان ها و استان های همجوار اشاره کرد و افزود: شاید این امربه دلیل برداشت اشتباه مردم یا برخی از دلایل قانونی باشد که در این امر اصناف و بازاریان می توانند این برداشت اشتباه را از بین ببرند تا لطمه ای از نظر توسعه و اقتصادی به این شهرستان وارد نشود.

فرماندار قروه اضافه کرد: افزایش قیمت به دلیل برداشت اشتباه مردم در شهرستان قروه نسبت به سایر شهرستان ها باعث می شود که مردم برای خرید نیازهای خود به همدان،سنندج یا تهران بروند و این امر منجر به افت و عدم رونق بازار می شود.

به گفته وی اصناف نقش مهمی در راستای اجرای انتخابات دارد چرا که حاصل مشارکت مردم در انتخابات مشروعیت و آبروی نظام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز