خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارکران ساختمانی سنندج مطرح کرد:

یکی از وظایف انجمن صنفی، دفاع از حق کارگران است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۲۷

رئیس انجمن صنفی کارگران استادکاران ساختمانی سنندج در دومین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج با اشاره به بعضی از وظایف این انجمن گفت: یکی از وظایف انجمن صنفی، دفاع از حق کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناجی روحانی در خصوص حوادث کار اظهار داشت: بیشترین حوادث ناشی از کار در صنعت ساختمان است و بیمه کارگری نقش مهمی در جبران خسارت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه کارگران عضو انجمن افزایش یافته اند افزود: در دوره اول تعداد عضو 120 نفر بوده که این تعداد به 12 هزار نفر رسیده است.

روحانی با اشاره به بعضی از وظایف این انجمن گفت:یکی از وظایف انجمن‌صنفی، دفاع از حق کارگران است.

رئیس انجمن صنفی کارگران‌ساختمانی ادامه داد:هدف اصلی انجمن، رعایت چارچوب مقررات و قوانین کار است.

روحانی با تشکر از اداره کار و رفاه اجتماعی افزود: اولین جلسه انجمن با مسئولان این اداره بوده است که نهایت همکاری را در رفع مشکلات کارگران در حد امکان داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی به تشکیل جلسه با مدیران سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بازرسی در کل بیمه شدگان انجام شده و کارگران برای صدور دفترچه بیمه معرفی شده اند.

وی نقش آموزش را مؤثر دانست و افزود: لازم است کارگران در زمینه ی قوانین کار آموزش لازم را ببینند.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی با اشاره به همکاری سازمان فنی و حرفه ای گفت: این سازمان همکاری لازم را در زمینه آموزشهای مهارتی و تخصصی کارگران داشته است.

وی به مهمترین اقدامات انجام شده توسط انجمن صنفی کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: این اقدامات شامل تشکیل شورای سازش، تشکیل کمیته تخصصی، قیمت گذاری دستمزدها، تهیه قرارداد کار براساس قانون و پیگیری مکان برای این انجمن است.

شایان ذکر است درپایان پس از رای گیری افراد ذیل بعنوان اعضای اصلی و علی البدل  وبازرس انتخاب شدند1 ـ ناجی روحانی با کسب 963 رای 2ـ محمد حسین رسولی 329 رای 3 ـ خالد گلباغی 178 رای 4 ـ بهزاد غریبی 130 رای 5 ـ کوروش قبادی 130 رای  اعضای علی البدل 1 ـ همایون رحیمی دره باغ 2 ـ سلام عنایتی بازرسین 1 ـ فردین رسول 2ـ ناصر نصرتی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز