خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

توجه به بخش خصوصی یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۶۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: وزارت ورزش و جوانان در سال 96 به باشگاه‌داری، ایجاد پروژه‌های مختلف ورزشی و سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی بیشتر بهاء خواهد داد و در نظر دارد با ساز و کار لازم برای تغییر شرایط و حمایت از این بخش را فراهم کند.

به گزارش ایلنا، حامد جولائی گفت : هزینه‌های بخش خصوصی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی یکی از اقدامات موثر دولت برای سال ١٣٩٦ است.

وی خاطرنشان کرد: سال 96 تحولی خوبی را بخش های مختلف ورزش با کمک دولت و مجلس شاهد خواهیم بود.

جولائی با اشاره به افزایش بودجه بخش ورزشی از مالیات بر ارزش افزوده خاطرنشان کرد: اگر اختصاص ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ‌ورزش محقق شود، بودجه این حوزه تقریبا بیش از 20 برابر می‌شود.

وی اظهار داشت: اگرچه با این مصوبه مجلس سالیانه 1300 میلیارد تومان به وزارت ورزش و جوانان می‌رسد اما این رقم با نیازهایی ما فاصله عمیقی دارد، درواقع باید حدود 10 سال این منابع اختصاص داده شود و هیچ پروژه جدید هم آغاز نشود تا فقط همین پروژه‌های نیمه تمام به تکمیل برسند، ضمن آنکه باید از این محل برای اشتغال، مسکن جوانان و ورزش بانوان نیز هزینه شود.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان با تعامل مجلس هزینه های بخش خصوصی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را یکی از اقدامات موثر دولت برای سال ١٣٩٦ است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان جلسه روز 15 اسفندماه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اعضای فراکسیون مستقلین مجلس را در خصوص مشارکت بخش خصوصی در پروژه‎ها و موضوعات ورزشی مثمر ثمر خواند و خاطر نشان کرد: اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به مدت 10 سال رسیدن به وضعیت منطقی و همچنین فعال سازی بخش خصوصی از موضوعات این نشست بوده است.

جولایی در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان در سال 96 به باشگاهداری، ایجاد پروژه‌های مختلف ورزشی و سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی بیشتر بهاء خواهد داد و در نظر دارد با ساز و کار لازم برای تغییر شرایط و حمایت از این بخش را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز