خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش‌وپرورش استان کردستان عنوان کرد:

کمک به محرومین یک وظیفه انسانی و اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۳۷

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت: کمک به محرومین یک وظیفه انسانی و اسلامی است که در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها باید ثابت و جاری باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الله نریمانی در مراسم زنگ نیکوکاری که امروز در دبستان دخترانه سوم شعبان برگزار شد، با یادآوری کمک به همنوعان در مکتب حیات‌بخش اسلام گفت: باید این سنت حسنه در میان دانش آموزان ترویج و نهادینه شود.

وی به فعالیت مدارس در جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: از سال 1369 این جشن در مدارس اجرا می‌شود که امسال نیز با گسترش 10 درصدی آموزشگاه‌ها همراه بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کردستان ادامه داد: امروز این مراسم همزمان در هزار و 500 آموزشگاه در سطح استان کردستان در حال برگزاری است.

نریمانی با یادآوری کمک  به همنوعان در مکتب حیات‌بخش اسلام گفت: کمک به محرومین یک وظیفه انسانی و اسلامی است که در  تمامی زمان‌ها و مکان‌ها باید ثابت و جاری باشد.

وی به شیوه هزینه کمک‌های دانش آموزان اشاره کرد و افزود: بر اساس  تصمیماتی که در ستاد استانی گرفته‌شده است مقرر است هدایا و کمک‌هایی که از طریق دانش آموزان جمع‌آوری می‌شود در همان مدرسه در بین  دانش آموزان نیازمند توزیع شود .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کردستان شاد کردن دل انسان‌ها را وظیفه انسانی دانست و گفت: آنچه خداوند از مال دنیا به ما داده به‌صورت امانتی در اختیار ماست ، بنابر این وظیفه‌ داریم  که همنوعان خود را فراموش نکرده و با بذل مال خود آن‌ها را در شادی‌های خود شریک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز