خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد:

درخشش جوانان کردستانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۸۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از کسب مقام اول جوانان کردستانی در دو بخش شبیه‌سازها و بخش فیلم کوتاه آموزشی در نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جمیل احمدی از کسب مقام اول در بخش شبیه‌سازها توسط محمد حیدری مدیرعامل شرکت ژوری مانگ و کسب مقام سوم در بخش فیلم کوتاه آموزشی توسط شاهو باقری مؤسس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استادان در نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت خبر داد. 

احمدی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره ملی اظهار داشت : این جشنواره با هدف توسعه و ترویج تولید محتوای الکترونیکی مهارتی، شناسایی توانمندی ها و ترغیب مدیران، مربیان و کارآموزان به استفاده از مهارت آموزی الکترونیکی در بخش دولتی و خصوصی سازمان، توسعه و ترویج مهارت آموزی الکترونیکی برای آحاد جامعه به ویژه جوانان، توسعه و ترویج استفاده از برنامه‌های آموزشی موبایل و توسعه کاربرد فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در آموزش‌های مهارتی عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان افزود : این جشنواره در هفت بخش شبیه سازها ، فیلم کوتاه آموزشی ، انیمیشن سازی ، وب سایت های آموزشی ، نرم افزارهای یادگیری ، آموزش های موبایلی و نرم افزار تولید محتوا برگزار شد که خوشبختانه استان فرهنگی کردستان با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل جوانان توانمند و متخصص خود توانست در بخش های شبیه سازها و فیلم کوتاه آموزشی عناوین برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد .

گفتنی است در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت که با حضور فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد از آقایان محمد حیدری و شاهو باقری با اهداء لوح تقدیر و تندیس این دوره از جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز