خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان خبر داد:

برگزاری‌سمینار معاونین تربیت‌بدنی و تندرستی ادارات کل آموزش و پرورش کشور در مریوان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۵۷

فرماندار مریوان از برگزاری سمینار معاونین تربیت بدنی و تندرستی ادارات کل آموزش و پرورش کشور در مریوان با حضور مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی اظهار داشت: این سمینار در اردیبهشت ماه سال 96 با حضور مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش به میزبانی مریوان برگزار می‌شود و این فرصت خوبی برای معرفی شهرستان و رفع بسیاری از مشکلات و تنگناهاست.

فرماندار مریوان به برخی از ویژگی‌های فرهنگی مردم مریوان اشاره کرد و افزود: رغبت و علاقه خانواده‌ها به آموزش فرزندان و سوق دادن آنها به مدرسه، وجود دانش‌آموزان مستعد و خیرین بی ادعا و بدون چشم داشت از ویژگی های بارز مردم شهرستان مریوان است.

شفیعی با اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری برای کمک به آموزش و پرورش گفت: بسته های تشویقی و پاداش‌هایی برای مدارس و مدیرانی که در رشته های کاربردی رتبه های بالایی را کسب کند در نظر گرفته می شود و طی همایشی به آنها اهدا خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر صنعتی کردن گردشگری تأکید کرد و افزود: شهرستان مریوان به سبب وجود طبیعت بکر و دریاچه زیبای زریوار به عنوان قطب گردشگری غرب کشور مطرح است واین یک فرصت برای شهرستان است و استفاده بهینه از این فرصت نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز