خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سروآباد مطرح کرد:

هدف همه ما برگزاری انتخابات قانونمند،پرشور و با حضورحداکثری است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۵۸

فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه هدف همه ما برگزاری انتخابات قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری مردم است از کلیه فعالان فضای مجازی خواست که با رعایت حقوق شهروندی به تشویق مردم برای آمدن پای صندوق های رای بپردازند.

به گزارش ایلنا، علی مفاخری اظهار داشت: شرکت فعال مردم در انتخابات باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی در جهان خواهد شد.

وی در خصوص رعایت حقوق کاندیداها گفت: سازمان های مردم نهاد باید در تبلیغات خود حقوق کاندیداها و آحاد ملت را رعایت کنند.

فرماندار سروآباد افزود: شرکت آحاد مردم در انتخابات یک ضرورت است.

مفاخری با اشاره به فضای مجازی گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب تهدیدهای فضای مجازی به فرصت تبدیل شود.

وی عنوان کرد: با توجه به روند روبه رشد کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی  و اهمیت آن در سرعت انتقال اخبار و ایجاد همکاری، همیاری، هم اندیشی و همسو سازی در عرصه های مختلف، این فضا باید به خوبی کنترل و ساماندهی شود.

فرماندار سروآباد همچنین بر لزوم  جلوگیری از عوام فریبی و استفاده از جوسازی به منظور تاثیر گذاری بر افراد جامعه تاکید کرد و گفت: قبل از درج هرگونه خبر در فضاهای مجازی و به طور کل در رسانه های ارتباط جمعی، باید حق الناس رعایت شود چرا که اخبار ناصحیح در فضای مجازی سبب تحمیل هزینه می شود.

مفاخری در راستای شفاف سازی خدمات دولت به نمایندگی نظام اظهار داشت: باید این اقدامات و خدمات انجام گرفته شده توسط دولت را بطور دقیق به مردم اطلاع رسانی کنیم و در فضای مجازی می توان با بهترین شیوه این مهم را محقق ساخت .

وی با اشاره به اینکه هدف همه ما برگزاری انتخابات قانونمند، پرشور و با  حضور حداکثری مردم است از کلیه فعالان فضای مجازی خواست که بارعایت حقوق شهروندی به تشویق مردم برای آمدن پای صندوق های رای بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز