خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دیواندره:

فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی دراشتغال، عمران و آبادانی روستاها گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۴۴

فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی فرصت مناسبی برای توسعه و اشتغال است، افزود: فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با تشکیل تعاونی و یا انفرادی می توانند در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در اشتغال، عمران و آبادانی روستاها گام بردارند.

به گزارش ایلنا، جعفر توان به جمعیت 67 درصدی روستایی شهرستان دیواندره اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اقتصاد مردم دیواندره بر پایه کشاورزی و دامپروری است سازمان نظام مهندسی و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی می توانند در علمی و مکانیزه کردن کشاورزی و دامداری شهرستان تاثیرگذار باشند.

وی با تأکید حمایت از کشاورزی و دامداران گفت: کمک به کشاورزان و دامداران گامی در جهت توسعه اقتصادی است.

فرماندار شهرستان دیواندره خاطرنشان کرد: تسهیل در امور کشاورزان، رشد تولید و صرفه جویی اقتصادی را در برخواهد داشت و این خدمات باید به گونه ای باشد که موجب سرگردانی و تحمیل هزینه های اضافی به آنان نشود.

توان با بیان اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی فرصت مناسبی برای توسعه و اشتغال است افزود: فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با تشکیل تعاونی و یا انفرادی می توانند در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در اشتغال، عمران و آبادانی روستاها گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز