خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان مطرح کرد:

نگاه امنیتی در مریوان باید حذف شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۱۱

فرماندار مریوان گفت: دیدگاه و باور شورای تامین شهرستان به حذف نگاه امنیتی در مریوان است و باید برداشته شود.

به گزارش ایلنا، محمدشفیعی با تشکر از فعالیت های شهرداری، گفت: در نامه ای کتبی به شهردار از وی درخواست شده است که نسبت به جمع‌آوری میوه فروش‌ها که بیش از 173 میوه فروش سطح شهر هستند، اقدام کنند.

وی تأکید کرد: شهرداری باید با تعیین مکان مناسب برای دست فروش ها و میوه فروش ها و جلوگیری از ترافیک شهری تا 22 اسفند نسبت به ساماندهی آن اقدام فوری انجام دهد.

وی افزود: در صورت ساماندهی میوه فروش ها و جمع آوری آنها در مکان مناسب شهرداری مریوان باید پاسخگو باشد.

وی همچنین از ارائه پیشنهاد به شهرداری جهت ایجاد پارکینگ طبقاتی فلزی با ظرفیت 400 خودرو  به شهردار خبر داد و ابراز امیدواری کرد شهرداری جهت حال مردم و مسافران نوروزی اقدام عملی انجام دهد.

وی همچنین از شهردار خواست نسبت به نظافت و تمییزی شهر بیش از گذشته اهتمام ورزند و نسبت به المان ها و مبلمان شهری متناسب با عزت و فرهنگ غنی مردم مریوان و شهدای این شهرستان اقدام کند و نسبت به آذیین بندی شهر و آماده سازی شهر فعالیت کند.

فرماندار مریوان با اشاره به اینکه نگاه امنیتی در شهرستان  مریوان باید برداشته شود، گفت: نگاه امنیتی باید در مریوان به طور کامل حذف شود.

وی خاطر نشان کرد: دیدگاه و باور شورای تامین شهرستان به حذف نگاه امنیتی در مریوان است.

وی از برنامه های فرمانداری برای حضور بیشتر مسافران نوروزی به مریوان سخن گفت و اظهار داشت: فرمانداری مریوان با رایزنی های با صداوسیما در سه شبانه روز نسبت به تبلیغ شهر مریوان در شبکه های ملی بخصوص شبکه های 1 و 2 و3 پیش از فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

شفیعی همچنین افزود: در راستای جذب گردشگر 8 اتوبوس رایگان در شهرهای همدان و تبریز آماده ارائه خدمات و انتقال مسافران به مردم است.

فرماندار مریوان با اسفبار خواندن محل های اقامتی و هتل‌ها در مریوان سخن گفت و از رایزنی با صندوق ذخیره فرهنگیان برای ساخت ویلاهای اقامتی در این شهرستان خبر داد و گفت: ایده های بزرگی در مریوان اجرا می‌شود که با همراهی مردم‌می‌توان به رفع مشکلات بازاریان و اقتصاد شهرستان کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز