خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

ایجاد و تاسیس دانشکده طب سنتی و داروسازی از اولویت‌های کردستان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۶۶

استاندار کردستان گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان کردستان در تولید گیاهان دارویی ایجاد و تاسیس دانشکده طب سنتی ضروری و نیاز استان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان  با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید 111 پروژه در استان به بهره‌برداری رسیده بود، افزود: امروز با افتتاح 10 پروژه درمانی این آمار به 121 پروژه می‌رسد و برای این 10 پروژه 500 میلیارد تومان تخصیص داده شد که امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.

وی گفت: سال 94 برای دولت به لحاظ مالی سال سختی بود و اگر این مشکلات کمتر می شد قطعا امروز شاهد خدمات بیشتری می شدیم.

زاهدی به خدمات انجام شده در این دولت در استان کردستان اشاره کرد و ابراز داشت: هزار و 500 نفر نیرو در رشته های بهداشتی در درمانی جذب کار شدند همچنین جذب 250 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص و ایجاد 35 خانه بهداشت و درمان در استان محقق شد.

استاندار کردستان ادامه داد: 38 پایگاه سلامت در حاشیه شهر ها، تجهیز 18 آزمایشگاه در مناطق محروم روستا و 130 دستگاه یونیت دندانپزشکی که موجب تحول شگرفی در ارائه خدمات بهتر به مردم شد از دیگر اقدامات انجام شده است.

 زاهدی عنوان کرد: بیمارستان های سقز و بانه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند و با توجه به فرسودگی بیمارستان توحید بیمارستان جدیدی نیز احداث می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان کردستان در تولید گیاهان دارویی ایجاد و تاسیس دانشکده طب سنتی ضروری است همچنین ایجاد دانشکده داروسازی از اولویت ها و نیاز استان محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز