خبرگزاری کار ایران

رئیس‌شورای اسلامی استان کردستان :

نقد جزو اصول کار رسانه است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۶۶

رئیس شورای اسلامی استان کردستان با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه کنگره 5400 شهید، باید شفاف، صریح و درخدمت مردم باشد، ابراز داشت: باتوجه به اینکه نقدجزو اصول کار رسانه است اما این نقد نباید به نحوی باشد که به سمت مخالفت های ریشه ای کشیده شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا آوجیان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه رسانه کنگره 5400 شهید که با حضور اصحاب رسانه در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه رسانه ها قدرت و مانور زیادی در پوشش اخبار ایفا می کنند، افزود: شورای اسلامی و رسانه همگام با هم رسالت و وظیفه یکسانی دارند و آن نظارت بر فعالیت هاست. 

وی گفت: برای تغییر نگرش و باور ضروری است زنان و مردان دوشادوش هم امور را به دست گیرند چرا که کارها با ساماندهی بیشتری پیش می رود.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه کنگره 5400 شهید، باید راسانه  شفاف، صریح و در خدمت مردم باشد ابراز داشت:  با توجه به اینکه نقد جزو اصول کار رسانه است اما این نقد نباید به نحوی باشد که به سمت مخالفت های ریشه ای کشیده شود .

آوجیان اضافه کرد: با برنامه ریزی هدفمند و مدیریت می توانیم در برگزاری هر چه باشکوه تر این مهم عمل نماییم و تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بدون توان بانوان انجام نشدنی است چرا که بانوان حماسه ساز عرصه ها و میادین مختلف جامعه هستند.

وی تدوین سند همکاری شورای اسلامی با بسیج رسانه ای را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جهت ترویج فرهنگ شهادت شورای اسلامی با تمام قوا آماده خدمت است و در این راستا از هیچ  تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

آوجیان ادامه داد: دراین راستا 29 شهرداری، 31 بخش و 10 شهرستان جهت همکاری اعلام آمادگی کردند. همچنین مجمع مشورتی بانوان با حضور 25 تن از بانوان شورا در راستای برگزاری مطلوب کنگره 5400 شهید تشکیل می شود.

در ادامه دبیر کمیته بانوان کنگره 5400 شهید با بیان اینکه 562 زن شهید در کردستان وجود دارند افزود: 71 نفر از آن ها توسط گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیدند و از این تعداد نیز 13 نفر شهدای پیش مرگ مسلمان کرد بودند که متاسفانه در معرفی این شهیدان کم کاری‌صورت گرفته است و امید است این کاستی جبران شود.

در ادامه این کنگره ناهید منصوری به تشریح برنامه ها و اقدامات در دستور کار بسیج بانوان پرداخت و گفت: مقرر شد از سال 96 سرکشی از این خانواده‌ها همچنین برگزاری یادواره از این شهیدان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری فراخوان شعر مقاومت، چاپ کتاب برگرفته از شهدای زن، برپایی نمایشگاه و نصب تندیس مادران 3 شهید به بالا در هر شهرستان نیز در جهت معرفی بیشتر این شهیدان ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز