خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان:

مبارزه با اعتیاد به همکاری و همدلی جامعه نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۱۰

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با اشاره به خطرات روند رو به رشد مصرف مواد مخدر گفت: مبارزه با اعتیاد به همکاری و همدلی جامعه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلیم کریمی در همایش نقش دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که امروز در آمفی‌تئاتر دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، به نقش دانشجویان در مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: اساتید و دانشجویان با آگاه‌سازی مردم می‌توانند در مبارزه با اعتیاد در جامعه نقش بیشتری ایفا کنند.

وی افزود: خانواده‌ها نقش اساسی در مبارزه با مصرف مواد مخدر دارند و اگر خانواده‌ها آگاه شوند می‌توانند تأثیر بیشتری در این زمینه باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان ادامه داد: هرکس باید در قبال جامعه احساس مسئولیت کند چون معضل اعتیاد یک آسیب اجتماعی است.

کریمی با اشاره به خطرات روند رو به رشد مصرف مواد مخدر اظهار داشت: مبارزه با اعتیاد به همکاری و همدلی جامعه نیاز دارد.

وی به نقش انجمن‌ها تأکید کرد و گفت: انجمن‌ها و کانون‌های سلامت و سازمان‌های مردم‌نهاد باید تقویت شوند و فعالانه‌تر در این زمینه اقدام کنند.

وی به پیشگیری اشاره کرد و افزود: تمام آحاد مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد باید پیشگیری را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز