خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان مطرح کرد:

پژوهشگران از دانش و تحقیقات خود جامعه را در مبارزه با اعتیاد یاری کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۰۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: لازم است استادان، پژوهشگران و دانشجویان از دانش و تحقیقات خود جامعه را در مبارزه با اعتیاد یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی در همایش نقش دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که امروز در آمفی‌تئاتر دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، به دیدگاه قرآن درباره انسان اشاره کرد و افزود: از دیدگاه قرآن متقی کسی است  که به آخرت ایمان دارد و برای خود هویت قائل است.

وی ادامه داد: اعتیاد باعث می‌شود که فرد هویت خود را از دست بدهد و برای خود ارزش و شخصیتی قائل نباشد و زندگی خود را در این دنیا و آخرت تباه می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با تأکید بر استفاده از دانش و علم پژوهشگران و اساتید در مبارزه با اعتیاد گفت: لازم است استادان، پژوهشگران و دانشجویان از دانش و تحقیقات خود جامعه را  در مبارزه با اعتیاد یاری کند.

فیروزی  به نقش پژوهشگران در رفع مشکلات جامعه تأکید کرد و گفت: یکی از رسالت‌های دانشمندان و محققان کمک به رفع مشکلات اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال جامعه است.

وی  به راهبردهای پیش رو اشاره کرد و افزود: راهبردها و راهکارها در مبارزه با اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی باید عملی و قابلیت اجرایی داشته باشند و بتوانند این مشکلات را حل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در خصوص ترحم و تعامل اظهار داشت: باید در قبال خانواده‌های در معرض آسیب‌های اجتماعی، ترحم و دلسوزی داشته باشیم و با حمایت از این خانواده‌ها آن‌ها را از مشکلات برهانیم.

 فیروزی به نقش آموزش تأکید کرد و گفت: باید با آموزش‌های لازم در مدارس و خانواده‌ها و در محلات شهر و روستا راه‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش داده شود.

وی افزود: کمک محققان و اساتید و دانشجویان در حل مشکلات اجتماعی نوعی انفاق و ایثار درراه خداوند است و ذخیره‌ای برای آخرت آنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز