خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر بسیج کارمندی در دانشگاه کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۵۴

رئیس دانشگاه کردستان گفت: بسیج از یادگارهای ماندگار امام خمینی(ره)، امروزه منشا خدمات بزرگی در نظام اسلامی است.

به گزارش ایلنا، فردین اخلاقیان در مراسم افتتاحیه دفتر بسیج کارمندی دانشگاه کردستان، با اشاره به خدمات بزرگ سپاه و بسیج در قالب قشرهای مختلف مردمی برای خدمت در جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بعد از جنگ هم بسیج تا امروز به عنوان یک ارگان انقلابی، کارنامه درخشانی برای خود ثبت کرده است.

وی افزود: این نهاد مردمی و انقلابی از بدو تاسیس تاکنون با بهره گیری از فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب نقش خوب و موثری را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور ایفا کرده است.

رئیس دانشگاه کردستان بر تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آحاد مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: تفکر بسیجی سرشار از اخلاص و معنویت است و باید سعی کرد این روحیه در بین آحاد مردم و به ویژه جوانان افزایش یابد تا کشور از برکت های آن بیشتر بهره مند شود.

اخلاقیان با اشاره به فعالیت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در دانشگاه کردستان از سال های گذشته، اظهار داشت: جای خالی دفتر بسیج کارمندی برای 400 کارمند دانشگاه کردستان خالی بود و امروزه خوشحالیم پیگیری ها نتیجه داد و شاهد افتتاح دفتر این بسیج اثرگذار در دانشگاه هستیم.

وی گفت: در ابتدا شورایی برای بسیج کارمندی به فرماندهی رئیس دانشگاه کردستان تشکیل شده و بعد از انجام سازوکارهای اداری مسئولیت به یکی از اعضا واگذار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز