خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و مسئولان استانی صورت گرفت؛

افتتاح مجهزترین استودیو چند منظوره صدا و تصویر در سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۷۶

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی شامگاه چهارشنبه مجهزترین استودیو چندمنظوره صدا و تصویر در پردیس سینما بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در مراسم افتتاح مجهزترین استودیو چند منظوره صدا و تصویر گفت: نظام جمهوری اسلامی ثمره خون شهیدان است که نام  و خاطره آنان همیشه در تاریخ ایران خواهد ماند.

امین مرادی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که در قرن بیستم بزرگ‌ترین حادثه مردمی را رقم زد تا نظامی بر پایه‌های اسلام، در جهان به عرصه ظهور برسد.

وی به حمایت‌های انجام‌شده مسئولان اشاره کرد و ابراز داشت: استاندار و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و فرماندار سنندج با حمایت‌های بی‌دریغ مادی و معنوی در تمامی فعالیت‌های حوزه  هنری و از جمله  ساخت و تجهیز این استودیو ، حوزه هنری را همراهی و حمایت کردند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  ادامه داد: استودیو چندمنظوره یکی از مجهزترین و به‌روزترین استودیو در غرب کشور است.

مرادی به نقش فرهنگ در کردستان اشاره کرد و گفت: استان کردستان مهد هنر و فرهنگ است و رهبر معظم انقلاب در سفر سال 88   استان کردستان را استان هنر و فرهنگ نام‌گذاری کردند.

وی توجه به زیرساخت‌های فرهنگی  را لازم دانست و گفت: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی  راهی در جهت توسعه است .

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  به ظرفیت‌های کم‌نظیر استان اشاره کرد و افزود:  استان کردستان دارای ظرفیت‌های کم‌نظیر در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری و سینمایی است .

مرادی استودیو چندمنظوره را در پیشبرد اهداف حوزه هنری لازم دانست و گفت: استودیو بخشی عظیمی از مشکلات تولید و آثار موسیقایی ، دوبله و صداگذاری فیلم و تولید تله‌تئاتر  را مرتفع و زمینه  تولید آثار هنری در بخش های موسیقی، سینما ،نمایش و برنامه‌های تولیدی را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی کاری معنوی است و با بخشنامه‌ها اجرایی نمی‌شود بلکه باید به زیرساخت‌های فرهنگی توجه شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ستان کردستان  به فعالیت سینما بهمن اشاره کرد و گفت: روزانه در پردیس سینما بهمن 6 فیلم در حال اکران است وسال گذشته یکی از سینماهای پربیننده و پربازدید کننده در کشور شده است.

وی افزود: حق مردم کردستان بیشتر از این است  زیرا کردستان،  استان فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز