خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس مطرح کرد:

کارشکنی در جذب سرمایه‌گذاران سبب بیکاری جوانان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۲۳

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران به افزایش آمار بالای بیکاری در کردستان اشاره کرد و گفت: کارشکنی در جذب سرمایه گذاران توسط دستگاه های اجرایی سبب بیکاری جوانان و افزایش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مهدی فرشادان شامگاه روز دوشنبه دربیست و یکمین نشست شورای دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و سرمایه گذاران در کردستان مظلوم واقع شده اند، افزود: متاسفانه بر سر راه سرمایه‌گذاران موانع فراوانی قرار داده شده و این منجر به عدم تعهد سرمایه گذاران جهت پیشبرد اهداف خواهد بود.

وی توجه به بخش خصوصی را حائز اهمیت خواند و گفت: ضرورت دارد به این بخش بها داده شود ولی در استان شاهد چنین ارزشی نیستیم.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه صدور مجوز 46 مکاتبه صورت گرفته است، اظهار داشت: برای این صدور هفت ماه زمان لازم است و این امر سبب کندی امور و کاهش پیش بردن اهداف می شود.

وی به افزایش آمار بالای بیکاری در کردستان اشاره کرد، گفت: چوب قرار دادن لای جذب سرمایه‌گذاری‌توسط دستگاه‌های اجرایی‌سبب بیکاری‌جوانان و افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

فرشادان خاطرنشان‌کرد: لازم است‌کمیته‌ای در راستای‌نظارت بر پنجره واحد سرمایه‌گذاری جهت کم کاری مسئولان دستگاه های اجرایی تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز