خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان عنوان کرد:

افزایش 30 درصدی اعتبارات عمرانی کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۲۱

استاندارکردستان با تقدیر از نمایندگان مجلس بدلیل افزایش 30 درصدی اعتبارات عمرانی عنوان کرد: برخی از طرح ها و امور نظیر مرز باشماق و سیران بند بانه اعتبار زیادی را می طلبد و دولت تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبارات دارد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه دوشنبه در بیست و یکمین نشست شورای دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه در کردستان کمبود زمین نمود فراوان دارد، افزود: کردستان با دارا بودن جنگل و مراتع از داشتن زمین مناسب بی بهره است با این اوصاف دستگاه های نظارتی دقت داشته باشند که تغییر کاربری اصولی باشد.

وی گفت: پنجره واحد جهت تسهیل خدمات به سرمایه گذاران به تازگی در استان راه‌اندازی شده و شرایط اقتضا می‌کند سرمایه‌گذار طی فرآیندی برنامه های خود را بهتر اجرا کند.

زاهدی در اختیار قرار دادن اطلاعات از طریق دستگاه های اجرایی به اتاق بازرگانی را ضروری خواند و اظهار داشت: این امر سبب بهبود عملکرد بخش خصوصی در راستای افزایش بهره وری می شود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز شهرداری دچار مشکل است، بنابر این لازم است شیوه نامه جدیدی جهت تسهیل امر سرمایه گذاری ابلاغ شود و می طلبد با ساز و کار محکمی مشکلات را رفع کرد.

وی حل مشکلات سرمایه گذاران را مهم ارزیابی کرد و گفت: تسهیل امور و دادن امتیاز به سرمایه گذاران سبب رونق کسب و کار و ایجاد ثروت می شود.

زاهدی ابراز داشت: مشکلات بوروکراسی و قوانین دست و پاگیر منجر به اختیارات محدود استان ها در زمینه های متفاوت شده است و طبیعتا کارها روند طولانی را طی می کنند.

استاندار کردستان با تقدیر از نمایندگان مجلس بدلیل افزایش 30 درصدی اعتبارات عمرانی عنوان کرد: برخی از طرح‌ها و امور نظیر مرز باشماق و سیران بند بانه اعتبار زیادی را می‌طلبد و دولت تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبارات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز