خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید توسعه استان کردستان است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۷۹۵

استاندار کردستان،گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید توسعه استان کردستان خصوصاً در زمینه زیرساخت‌های حمل‌ونقل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زاهدی در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور و جمعی از مدیران استان برگزار شد، به وضعیت حمل‌ونقل استان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های توسعه، توجه به حمل‌ونقل است که وضعیت استان کردستان در این خصوص، نسبت به  شاخص‌های کشور پایین‌تر است.

وی در زمینه راه های روستایی گفت: در این زمینه اقداماتی صورت گرفته اما لازم است سرمایه‌گذاری بیشتری شود زیرا راه های روستایی استان وضعیت مناسبی ندارند.

استاندار کردستان گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید توسعه استان کردستان خصوصاً در زمینه زیرساخت‌های حمل‌ونقل است.

زاهدی در خصوص تأثیر شبکه ریلی در توسعه خاطرنشان کرد: استان کردستان به شبکه ریلی کشور متصل نیست اما راه‌آهن تهران- همدان، سنندج یکی از راه های توسعه استان است که امیدواریم با عنایت ویژه دولت و اختصاص بودجه مناسب، بستر اتمام و بهره‌برداری از این پروژه فراهم شود.

وی در خصوص حمل‌ونقل هوایی گفت: در ارتباط با حمل‌ونقل هوایی مشکل وجود دارد که نیاز به توجه ویژه برای حل این مشکل است.

زاهدی در زمینه آزادراه گفت: در استان کردستان آزادراه وجود ندارد و در این زمینه در رده‌های آخر کشور قرار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز