خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان کردستان:

پیگیر حقوق شهروندی معلمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۶۶

رئیس شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان استان کردستانگفت: این تشکل اصلاح‌ طلب به دنبال افزایش مشارکت عمومی ، مشروعیت بخشی و حقوق شهروندی بخصوص صنف معلمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید فواد حسینی در خصوص سابقه انجمن اسلامی معلمان بیان داشت: انجمن اسلامی معلمان قبل از انقلاب با تعدادی معلم دلسوز و معتقد به انقلاب و رهبری امام شکل گرفت و از ابتدای انقلاب با حضور شهیدان رجایی و باهنر کار خود را باهدف تثبیت آرمان‌ها انقلاب آغاز کرد و در سال 70 انجمن از وزارت کشور مجوز فعالیت گرفت.

وی به انتخابات انجمن اشاره کرد و اظهار داشت: این انجمن در راستای آیین‌نامه و اساسنامه داخلی از دوره جدید اقدام به برگزاری انتخابات در استان‌های مختلف  کرده است و در استان کردستان برای اولین بار این انتخابات شکل می گیرد وبین اعضایی که انجمن به‌عنوان شورای مرکزی و هماهنگی انتخاب می‌کند باید در شهرستان‌ها فعالیت‌های انجمن را گسترش دهند.

رئیس شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان کردستان با بیان اینکه  انجمن اسلامی معلمان به‌عنوان تشکل  اصلاح‌ طلب به دنبال افزایش مشارکت عمومی ، مشروعیت بخشی و حقوق شهروندی بخصوص صنف معلمان است  گفت: این انجمن  فعالیت‌هایی را در موارد مختلف انجام‌ داده و در این خصوص موضع‌گیری‌های داشته که بیانگر اهداف انجمن است.

حسینی به نقش انجمن در آموزش‌وپرورش اشاره کرد و افزود: به‌عنوان یک حزب و یک تشکل منسجم  در راستای حفظ نظام آموزشی و ارتقای آن در استان و شهرستان‌ها  و حفظ منزلت معلمان هستیم و در بعد صنفی مسائل پیگیری شده و از بعد سیاسی در مناطق مختلف  فعالیت داشته است.

 وی به فعالیت انجمن اسلامی معلمان در کردستان اشاره کرد و افزود: در استان کردستان بعد از اینکه مجوز فعالیت در دولت تدبیر و امید به‌عنوان تشکل سیاسی شروع به فعالیت کرد و توانست با رویکرد وحدت و  همگرایی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان تشکیل شود.

در پایان این جلسه  انتخابات انجمن اسلامی معلمان برگزار گردید  که  پس از رأی گیری 15 نفر بعنوان اعضای اصلی انجمن معلمان و 4 نفر بعنوان علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز