خبرگزاری کار ایران

مصلحی:

در انتخابات به‌صورت جدی شرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۶۱

مسئول کمیته تشکیلات اسلامی معلمان کشور گفت: در انتخابات که سیاسی‌ترین عمل در کشور است، لازم است به‌صورت جدی شرکت کرده و زمینه حضور دولت پاسخگو را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصلحی در انتخابات شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان در سنندج گفت: انجمن اسلامی معلمان یک تشکل سیاسی بوده و دیدگاه سیاسی مشخصی دارد و معتقدیم که باید دولت و مجلس در اختیار نیروهای مردم‌سالار باشد.

وی اظهار داشت: باید برای روی کار آمدن دولت‌های مردم‌سالار با رویکرد دینی تلاش کنیم، دولت‌هایی که اهل پاسخگویی، گفتگو و تعامل باشند.

مسئول کمیته تشکیلات اسلامی معلمان کشور در خصوص معیشت معلمان گفت: یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت انجمن تلاش برای معیشت معلمان است و  در انجمن 9 کارگروه تشکیل‌شده است و مسائل در این کارگروه‌ها با نشست و گفتگو پیگیری می‌شود که یکی از این کارگروه‌ها مربوط به امور رفاهی معلمان است.

مصلحی با تأکید بر لزوم شرکت جدی در انتخابات آینده ابراز داشت: در انتخابات که سیاسی‌ترین عمل در کشور است ، لازم است به‌صورت جدی شرکت کرده و زمینه حضور دولتی را فراهم کنیم که به آرمانهای ما باور داشته و پاسخگو باشد و به رای و نظر مردم احترام بگذارد .

 وی در خصوص مدیریت آموزش‌وپرورش گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های انجمن در عرصه‌ی مدیریت آموزش‌وپرورش است و انجمن در این امر هیچ‌گاه بی‌تفاوت نبوده است و انجمن به‌نوعی اتاق فکر آموزش‌وپرورش بوده است و بنابراین در استان و منطقه هم باید به همین شیوه عمل کرد.

مسئول کمیته تشکیلات اسلامی معلمان کشور به ویژگی‌های اعضا اشاره کرد و افزود: کسانی که در انجمن عضو می‌شوند باید علاقه‌مند به کارهای سیاسی،صنفی و تحلیل و مشاوره مدیریتی آموزش‌وپرورش باشند و به لحاظ سیاسی، انجمن جزو جناح اصلاح‌طلبان است و هرسال شورای هماهنگی اصلاحات در انجمن تشکیل می‌شود.

مصلحی به تشکیلات انجمن  اشاره کرد و اظهار داشت: این تشکیلات شامل شورای مرکزی و کنگره نمایندگان استان‌ها و شورای شهرستان‌هاست و  در استان کردستان 16 شورای  هماهنگی شهرستان و منطقه  فعال است و کمیته‌های انجمن، کمیته سیاسی، تشکیلات و آموزش‌وپرورش می‌باشد.

 وی شرایط عضویت را برشمرد و عنوان کرد: شرط عضویت در انجمن اسلامی معلمان، شامل معلم بودن، اصلاح‌طلب، خوش‌نامی و پذیرش کار تشکیلاتی است.

مصلحی گفت: کار تشکیلاتی دو ویژگی مهم دارد که شامل مسئولیت ‌پذیری و داشتن و پذیرفتن خرد جمعی است.

شایان ذکر است: پیام سید عبدالرزاق موسوی  دبیر کل انجمن اسلامی معلمان کشور در 9 بند توسط مصلحی مسئول کمیته تشکیلات اسلامی معلمان کشور در این جلسه قرائت گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز