خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

راه شهدا پر رهرو و قدرتمندتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۷۵

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: روز به روز راه شهدا پر رهرو و قدرتمند تر می‌شود و. روزی می‌رسد که اسلام بر جهان حاکم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسینی شاهرودی امروز در مراسم  یادواره شهدای28 دی ماه که در سنندج برگزار شد، افزود: یاد شهدای 28 دی ماه سال 65 همیشه مایه افتخار برای تمامی مردم است چرا که خداوند می‌فرماید کسانی که در راه خدا جان شان را از دست داده اند اعمال شان از بین نمی‌رود.

وی ابراز داشت: حیات انسان ها هنگام مرگ به اتمام می رسد اما شهدا زنده هستند و جایگاه آن ها نزد خداوند متعال در بهشت است.

نماینده ولی فقیه در کردستان به ارزش ویژه شهدا اشاره کرد و گفت: بر ما واجب است که همواره به یاد آن ها باشیم چرا که حق بزرگی بر گردن ما دارند.

حجت‌الاسلام شاهرودی اضافه کرد: اقدام و عملکرد شهدا هیچگاه گم نخواهد شد و خون آن ها برای نظام بوده و این خون پشتوانه نظام محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد خون شهدا پایمال نخواهد شد و روز به روز راه شهدا پر رهرو و قدردمند تر می‌شود و روزی می رسد که اسلام بر جهان حاکم شود.

در ادامه مدیرکلبنادر شهید کردستان ابراز داشت: در کردستان 220 شهید در روز 28 دی سال65 با مظلومیت جان خود را فدای اسلام و کشور کردند.

سلیمانی گفت: اکنون فضای همدلی و خدمت در کردستان حاکم است و باید قدردان صبوری‌های خانواده‌های شهدا و ایثار گر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز