خبرگزاری کار ایران

انتقال خون کردستان گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 را از MIC انگلستان دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۲۳

به منظور توسعه نظام تضمین کیفیت و تمدید اعتبار گواهی تخصیص یافته، ممیزی خارجی اداره کل انتقال خون کردستان با رویکرد فرآیندی توسط نمایندگان شرکت بین المللی MIC انگلستان انجام شد.

به گزارش  ایلنا نقل از روابط عمومی انتقال خون کردستان؛ مطابق با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته توسط معاونت تضمین کیفیت و کنترل کیفی سازمان انتقال خون کشور با موسسه گواهی دهنده و به منظور ممیزی بخش های فنی تولید کننده محصولات خونی مختلف اداره کل انتقال خون کردستان جهت تمدید گواهینامه استاندارد ISO9001:2008 ممیز MIC  با حضور در سنندج و سقز مراکز انتقال خون این شهرستان ها را ممیزی کرد.

محمد سعید کریمیان، مدیرکل انتقال خون استان کردستان با بیان اینکه تلاش شبانه روزی جهت ارتقای بخش های فنی این اداره کل همچنان در دستور کار قرار دارد گفت : کیفیت محصولات تولیدی در انتقال خون کردستان توسط شرکت MIC انگلستان که یکی از بزرگترین سازمان های صادر کننده گواهینامه و ارائه دهنده خدمات آموزشی در زمینه استاندارد های جهانی می باشد تایید شده است و قبلا نیز شرکت CSL Plasma آلمان که معتبرترین شرکت تولید داروی مشتق از پلاسما ی اروپا است فرآیند های انتقال خون کردستان را تایید نمود.

وی در خصوص بخش های مورد ارزیابی در این مییزی خارجی گفت : کلیه بخش های فنی شامل آزمایشگاه ها، اهداکنندگان، آموزش ، تضمین کیفیت، کنترل کیفی، سردخانه های نگهداری محصولات، انبار های نگهداری مواد و تجهیزات و آرشیو مستندات مورد ارزیابی و تایید قرار گرفت .

کریمیان با بیان اینکه کار در انتقال خون تفاوت فاحشی با سایر ارگان ها و نهادهای خدمت رسان دارد گفت:انتقال خون دستگاهی اجرایی است که نقش حمایتی از بخش درمان وزارت بهداشت را عهده دار است و در مدیریت بحران ها و مباحث پدافند غیرعامل نیز دارای جایگاه ویژه است و از سویی با استقرار سیستم های تضمین کیفیت در این سازمان هیچ فعالیتی بدون وجود دستورالعمل استاندارد، مکتوب و تایید شده انجام نخواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز