خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم یک ماموریت اصلی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۳۹۹

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک ماموریت اصلی تعریف شده است

به گزارش ایلنا مدیرکل آموزش و پرورش کردستان وجود نظاهرت و ارزیابی در برنامه های آموزش و پرورش را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت:نظارت بالینی و راهنمای آموزشی و تربیتی اصلی‌ترین پایه نظام تعلیم و تربیت است.

رشید قربانی با اعلام این خبر افزود: وجود ناظر و راهنما موجب افزایش کارآیی و دقت در کارها و همچنین ارتقای کیفیت در کارها خواهد شد .

وی اظهار داشت : در کنار پرداختن به مسائل آموزشی، موضوع تربیت و پرورش دانش آموزان را با جدیت پیگیری شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستاها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد، ابراز داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تامین و بسط سلامت و آموزش و همچنین فراهم کردن فرصت های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک ماموریت اصلی تعریف شده است.

قربانی در ادامه الزام، پاداش، قانون تخصص و کاریزماتیک را پنج منبع قدرت در مدیریت دانست و گفت: مدیریتی موفق است که بتواند از این پنج منبع قدرتی به خوبی استفاده کند و اگرراهبران آموزشی نیز توانایی استفاده از این منابع را داشته باشند بدون شک موجب ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و پروشی در مدارس خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز