خبرگزاری کار ایران

حامد جولایی:

ورزش بسکتبال نیازمند توجه ویژه به رده‌های پایه است

میرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ورزش بسکتبال نیازمند توجه ویژه به رده‌های پایه است و تعامل با آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت بسکتبال کردستان  که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: این دومین مجمع هیأت بسکتبال است که امیدواریم با انتخاب رئیس هیأت جدید مشکلات این هیأت رفع شود.

به گفته جولایی، بسکتبال استان کردستان همانند تنیس روی میز آن دارای قدمت زیادی است و در سطح کشور شناخته شده است.

وی افزود: بزرگان و افراد صاحب عنوان در این رشته می‌توانند یک تیم قوی را تشکیل دهند و ورزش بسکتبال استان کردستان را ارتقاء دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: ما از دوران طلایی بسکتبال که دهه 80 بود بسیار فاصله گرفته‌ایم و این نشان از ضعف در رشته‌های پایه است.

جولایی تصریح کرد: ورزش بسکتبال نیازمند توجه ویژه از پایه است و در این راه تعامل با آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد که متأسفانه در این زمینه ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: رئیس هیأت انتخاب شده با فعالیت‌ها و برنامه‌های خود کردستان را به قطب اصلی بسکتبال در کشور تبدیل کند.

جولایی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سه کاندیدا با ارائه برنامه‌های موفق، کاربردی و اجرایی نسبت به جذب آرای اعضای مجمع تلاش کنند و کسی بدون برنامه و عملکرد مناسب انتخاب نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: بسیاری از افراد برنامه‌های خود را مطرح می‌کنند و پس انتخاب تمامی این قول‌ها و وعده‌ها را فراموش می‌کنند و ارتباط خود را با اداره‌کل ورزش و جوانان قطع می‌کنند.

وی با اشاره به موضوعات مالی در هیأت‌های ورزشی، افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان بودجه محدودی دارد و می‌تواند در سال، 20 تا 30 میلیون تومان به هیأت کمک کند که این میزان برای اداره این هیأت کافی نیست.

جولائی عنوان کرد: هیأت جدید باید آیین‌‌نامه‌های هیأت‌های ورزشی را مطالعه کرده و برای جذب اسپانسر و خیر تلاش کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: توجه به پیشکسوتان و بزرگان بسکتبال و استفاده کردن از تجربیات آنها قطعا موجب رفع مشکلات هیأت شده و هیأت جدید به این بحث را در برنامه‌های خود لحاظ کند.

وی در پایان با اشاره به هیأت‌های شهرستان‌ها افزود: نباید تنها به مرکز استان توجه کرد و از هیأت جدید توقع داریم بسکتبال را در شهرستان‌ها فعال کند.

کد خبر : ۴۴۱۹۹۱