خبرگزاری کار ایران

معاون امور ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

ضرورت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دختران

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۸۴

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کردستان از ضرورت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دختران در استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی امروز در چهارمین جلسه کارگروه خانواده که در استانداری کردستان برگزار شد با بیان اینکه ضرورت و اهمیت بررسی موضوع بر کاهش و آسیب اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: این موضوع نیاز به بررسی، کنترل و کاهش دارد و برنامه عملیاتی این مبحث از چند بخش تشکیل شده است.

وی با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدات دختران جوان در سطح کشور و استان افزود: بیشتر این آسیب ها در بخش مسائل جنسی، فرهنگی، آموزش، مسائل معیشتی و اوقات فراغت دختران جوان نمایان است.

رضایی با تاکید بر اینکه از اهداف ما ایجاد رابطه رو در رو و مستقیم دختران جوان با مسئولان است، ابراز داشت: در صورت اجرا شدن این اهداف آمار آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان با بیان راهکار و پیشنهاداتی گفت: با کاهش سن ازدواج و همچنین با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اولیا و فرزندان می توان به نتایج قابل ملاحضه ای دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد برای تمامی امورات پیش بینی  ۲ میلیارد ریال اعتبار کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز