خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

تجلیل از 3 خانواده شهید ورزشکار در شهرستان کامیاران

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۴۱۹

به مناسبت هفته بسیج از 3 خانواده شهید ورزشکار در شهرستان کامیاران تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، مسئولان ورزشی و فرهنگی استان و شهرستان کامیاران شامگاه سه شنبه 9 آذرماه از خانواده 3 شهید ورزشکار کامیاران، دیدار و از آنها تجلیل کردند.

آئین تکریم و تجلیل در راستای برنامه‌های هفته بسیج با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، معاون فرماندار، جانشین فرماندهی سپاه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران صورت گرفت. 

مسئولان با حضور در منزل خانواده های شهدای ورزشکار کامیارانی، میثم محسنی فرد، زانیار صحرایی و کورش مرادی به مقام شامخ این شهیدان، ادای احترام کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این دیدار گفت: قهرمانان اصلی و پهلوانان واقعی، شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس هستند و نام‌آوران ورزشی ایران اسلامی باید، غیرت، ایستادگی و اخلاق آنان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

هیرش رضایی تاکید کرد: ما آنگونه که شایسته بود، قدردان نعمت بزرگ استقلال، آزادی و اقتدار نظام اسلامی که حاصل خون شهدا و ایثارگران است، نبوده‌ایم و این حضور و دیدارها، تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام شهدا و شهیدان است.

گفتنی است در پایان سفر به کامیاران، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان در راستای برنامه های هفته بسیج با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

شایان ذکر است شهید زانیار صحرایی در کوه‌ های زرنه اطراف کامیاران، میثم محسنی فرد در اردوگاه رزمی علی آباد قم در جریان مانور و کورش مرادی نیز در منطقه عملیاتی سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز