خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کردستان انجام شد؛

بهره برداری از پروژه ورزشی دولت تدبیر و امید در کردستان

استاندار کردستان در سفری به شهر سریش آباد چهل و ششمین پروژه ورزشی به ثمرنشسته در دولت تدبیر و امید را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ عبدالمحمد زاهدی در سفر به شهر سریش آباد و افتتاح مجهزترین پروژه ورزشی 1200 نفری در این شهر گفت: این پروژه ورزشی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان و با اعتبار 35 میلیارد ریال با امکانات کامل مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 50 پروژه ورزشی دیگر در سطح استان پس از تکمیل و تجهیز به بهره‌برداری می‌رسد افزود: مهمترین برنامه دولت اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام است و تا اتمام کامل آنها پروژه دیگری کلنگ زنی نخواهد شد.

زاهدی به مزایا و تاثیر سالن ورزشی 1200 نفری سریش آباد نیز اشاره کرد و افزود: شهر سریش آباد در رشته‌های ورزشی نظیر والیبال، کونگ فو و کشتی استعدادهای خوبی دارد و ما با افتتاح این پروژه مهم ورزشی زمینه را برای شکوفایی استعدادهای ورزشی فراهم می‌کنیم.

استاندار کردستان همچنین در حاشیه این سفر و در دیدار تعدادی از کشاورزان موضوع مشکلات مربوط به حوزه آب کشاورزی سریش آباد شهرستان قروه را مورد توجه قرار داد و گفت: حتما جلسه‌ای برای بررسی مشکلات و موانع مربوط به آب کشاورزی تشکیل و برای رفع آن چاره اندیشی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آینده با انتقال آب از سد آزاد و ژاوه مشکلات مربوط به آب بخش کشاورزی و شرب منطقه تا حدود بسیار زیادی برطرف خواهد شد اضافه کرد: راهکار دیگر کاستن از مشکلات کم آبی عوض کردن الگوی کشت است که این مهم همکاری و مساعدت مردم و کشاورزان را طلب می‌کند.

زاهدی همچنین به مشکلات اعتباری دولت نیز اشاره کرد و افزود: علی‌رغم کبود شدید اعتبارات دولت درصدد حل مشکلات در بخش‌های مختلف عمرانی و زیربنایی است و با تمام توان در این جهت حرکت می‌کند.

استاندار کردستان همچنین در این سفر پروژه ترمیم و بازسازی پارک فدک سریش آباد را با هزینه کرد 700 میلیون تومان افتتاح کرد.

کد خبر : ۴۱۲۲۱۸