خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:

همدلی و همزبانی دولت و ملت، زمینه توسعه فرهنگی جامعه را فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۴۰

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: ایجاد فضای سازنده همدلی و همزبانی دولت و ملت ، زمینه توسعه مباحث فرهنگی در جامعه را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار داشت: به رسمیت شناختن حق هسته‌ای ایران که در سوییس صورت گرفت یکی از بهترین مذاکرات و معاهده‌های طول تاریخ کشورمان است که در آن منافع ملی به بهترین شیوه ممکن تحقق یافته است.

وی افزود: دولت و مردم با سرافرازی از آزمون بین المللی مذاکرات هسته‌ای بیرون آمد و امیدواریم با داریت مسئولان کشور و با توافق نهایی، در چند ماه آیند شاهد پیروزی‌های دیگر در مذاکرات هسته‌ای باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: این پیروزی تاریخی با تلاش‌های دولت امید و تدبیر و با درایت و راهنمایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت گرفت.

فیروزی گفت: باید زمینه فکری و فرهنگی برای کار بیشتر در مسیر توسعه از جمله در بحث فرهنگی را فراهم کرده و قاطعانه وارد عرصه شد.

وی خطاب به مدیران و مسوولان اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: مسوولیت توسعه فرهنگی جامعه برعهده شماست و در این رابطه همه باید برای تسریع در روند توسعه فرهنگی کردستان کوشش کنیم.

فیروزی گفت: بحث فرهنگی یکی از عرصه‌های گسترده و فراگیر است که در این راستا باید با شفاف سازی در فعالیت‌ها و آگاه‌سازی جامعه هر چه سریع‌تر در مسیر توسعه استان گام برداریم.

وی تصریح کرد: وقتی ملت و دولت همدل و همزبان شوند و وقتی که بر مسائل جامعه اتفاق نظر حاصل شود قطعا در بسیاری از عرصه‌های توسعه در جامعه به ویژه در زمینه فرهنگی شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود.

فیروزی به اهمیت توجه به مقوله فرهنگ در کردستان پرداخت و گفت: در کردستان به عنوان استانی فرهنگی موضوع همدلی و همزبانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

فیروزی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و افزود: امسال شاهد برگزاری این انتخابات هستیم و طبیعتا هدف از نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری رسیدن به اتحاد و انسجام و همدلی برای حضور پرشور و حداکثری آحاد جامعه در این انتخابات بوده است.

وی بر لزوم ارتقا سطح بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: با توجه به برخی از نارسایی‌های مالی و نیز کمبودها در تامین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی، باید با درک شرایط موجود کشور، همه توان خود را برای استفاده بهینه از امکانات موجود و در نهایت افزایش میزان شاخص‌های بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی در مسیر خدمت رسانی مناسب و صادقانه به مردم و ارباب رجوع محقق ساخت.

فیروزی گفت: مدیران و مسوولان فرهنگی استان ضروری است از ظرفیت‌های مناسب سازمان‌های مردم نهاد در توسعه برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد.

وی عدم رسیدگی به پرونده‌ها و درخواست‌های مردم را از عمده‌ترین نارضایتی مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی ذکر کرد و خواستار تکریم ارباب رجوع و کاهش بروکراسی اداری و رفع موانع موجود در این زمینه شد.

فیروزی با تاکید بر اینکه باید نگاه جدیدی در زمینه خدمت رسانی دستگاه‌های دولتی به مردم فرهنگ سازی شود گفت: در این راستا توسعه دولت الکترونیک را باید نهادینه کنیم و در فکر اصلاح نارسایی‌ها در مسیر رسیدگی به درخواست و تسهیل در روند نامه نگاری‌های در دستگاه‌های اجرایی برای رفاه حال مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز