خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

هدف برخی شبکه‌های ماهواره‌ای به هم ریختن بنیان خانواده‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۵۵

آنها تلاش می‌کنند از تشکیل خانواده جلوگیری کنند، خانواده‌ها را از هم بپاشند و یا نگذارند یک خانواده صاحب فرزند شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروزه طلاق در جامعه به امری عادی تبدیل شده است، رشد طلاق در جامعه به مرحله خطرناکی رسیده و نیاز به برنامه‌ریزی برای کنترل آن وجود دارد.

به گزارش ایلنا در کردستان، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج، افزود: طلاق امری حلال است و در مواردی چاره‌ای جز جدایی نیست و بنابراین نمی‌توان این مسئله را ریشه کن کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه امروز طلاق به امری عادی در جامعه تبدیل شده است و حتی عده‌ای برای آن جشن می‌گیرند و این جای نگرانی دارد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی ادامه داد: اصل خانواده در اسلام بسیار مورد توجه و به آن اهمیت داده شده است لذا مسوولان نیز باید به همین شکل به این موضوع اهمیت دهند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی، سپس به اهداف استکبار در مورد فروپاشی خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: دشمنان به شکلی جدی و با هدف، در این زمینه کار می‌کنند.

وی افزود: آنها تلاش می‌کنند از تشکیل خانواده جلوگیری کنند، خانواده‌ها را از هم بپاشند و یا نگذارند یک خانواده صاحب فرزند شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هدف دقیق برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای به هم ریختن بنیان خانواده‌ها است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه محرم و نامحرم در جامعه کم رنگ شده است، اظهارکرد: دلایل طلاق در کردستان باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد، این دلایل اولویت بندی شود و بر روی عمده مسائل مهمتر آن به منظور کاهش آمار طلاق، تمرکز شود.





نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز