خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

در سال آینده ۲۰ میلیارد ریال برای حمایت از ورزش کردستان اختصاص خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۰۴

سال آینده از محل ماده ۱۸۰ که در اختیار نمایندگان مجلس است ۲۰ میلیارد ریال برای حمایت از ورزش سقز اختصاص خواهد یافت.

محسن بیگلری، شامگاه دوشنبه، در جشنواره فرهنگی ورزشی آقایان شهرستان سقز که به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور بیش از دو هزار ورزشکار سقزی در سالن شهید آبدرم این شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: امسال نیز برای رونق ورزش شهرستان سقز از همین محل ۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان سقز ۱۴ هزار ورزشکار سازماندهی شده وجود دارد، تصریح کرد: حمایت و رونق ورزش باعثکاهش ناهنجاری‌ها و ایجاد شور ونشاط و امید در جامعه خواهد شد.

در این مراسم سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان سقز هم گفت: ورزش این شهرستان، دارای پتانسیل‌های زیادی است که در سال‌های اخیر تعداد چشمگیری از آن‌ها برای تیم‌های ملی دعوت و مقام‌های خوبی در سطح استانی، کشوری و بین المللی کسب کرده‌اند.

فرزاد خاکی حوزه ورزش بانوان را نیازمند توجه بیشتر دانست و از اقدامات نماینده مردم در مجلس و فرماندار برای اختصاص اعتبارات و شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز جهت حمایت از ورزشکاران و ورزش شهرستان تقدیر کرد.

در این جشنواره با حضور مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از ۱۰۰ ورزشکار از جمله نائب رییس هیات‌های ورزشی، ورزشکاران فنی، مربیان و ورزشکاران بر‌تر در حوزه اخلاق ورزشی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز