خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم در مجلس:

برخورد با متخلفان جزو مطالبات عمومی مردم برای ایجاد توسعه پایدار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۶۳

عده‌ای سودجو در سنندج به صورت غیرقانونی اقدام به تصاحب و واگذاری زمین کرده‌اند که باید با آنان برخورد جدی صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شعارهای انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اقتصادی است که بر این اساس برخورد با متخلفان و مفاسد اقتصادی جزو مطالبات عمومی مردم برای ایجاد توسعه پایدار و متناسب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سالار مرادی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان افزود: عده‌ای سودجو در سنندج به صورت غیرقانونی اقدام به تصاحب و واگذاری زمین کرده‌اند که باید با آنان برخورد جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: اقدام ناشایست این افراد سودجو تبدیل به معضلی برای تعاونی‌ها شده است.

مرادی با اشاره به اینکه باید با زمین خوارهای اراضی دولتی برخورد جدی شود گفت: برخورد با سود جویان نه تنها موجب افزایش اعتماد مردم به دولت و نظام می شود بلکه توسعه کردستان را نیز در پی دارد.

وی در ادامه این جلسه از ماده ۱۸۰ قانون بودجه به عنوان منبع بسیار مناسبی برای جذب اعتبارات نام برد و گفت: اعتبارات باید در موعد مقرر برای تقویت زیر ساخت های استان ابلاغ، جذب و هزینه شود.

مرادی سهم استان را از این اعتبارات دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: با توجه به مشکلات در حوزه آب به ویژه کمبود نزولات آسمانی باید این بخش در اولویت اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز