خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

اگر شرایط کار و تامین آتیه در روستاها فراهم باشد، ساکنین در آنجا خواهند ماند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۲۵

در حال حاضر عشایر یا در روستاها و یا در شهرها ساکن خواهند شد اما اگر شرایط حمایت و تامین آتیه برای اسکان آنها در روستاها فراهم شود، بهتر است.

عبدالمحمد زاهدی، امروز در دیدار با رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با اشاره به روند روبه رشد اسکان عشایر علت ورود عشایر و روستائیان به شهرها را داشتن کسب و کار و درآمد عنوان کرد و افزود: اگر در روستاها خدمات اجتماعی و بیمه ای و شرایط تامین آینده فراهم شود، ساکنین در آنجا خواهند ماند.

وی جمعیت شهرنشین کردستان را ۶۶ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط استان این رقم برای کردستان رقم بالایی است.

زاهدی در ادامه با اشاره به غنای ذخایر معدنی استان افزود: کردستان به لحاظ گردشگری نیز دارای استعداد بسیار بالایی است اما متاسفانه با کمبود امکانات مواجه است.

استاندار کردستان همچنین گفت: حوزه اورامانات و مریوان که در شمال غرب استان واقع شده دارای طبیعتی بسیار زیبا است اما امکانات گردشگری در آنجا فراهم نیست و باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.

در پایان این دیدار جبار احمدپور به عنوان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کردستان منصوب و معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز