خبرگزاری کار ایران

دیدار رییس دانشگاه فرهنگیان با خانواده شهدا و ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۹۳

رییس دانشگاه فرهنگیان در سفر یک روزه خود به استان کردستان، صبح امروز با جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سنندج دیدار کرد.

محمود مهرمحمدی در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران حق زیادی برگردن انقلاب و تک تک مردم و مسئولان دارند، گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق خدمتگذاری بهتر و بیشتر به مردم و خانواده شهدا و ایثارگران را نصیب مسوولان کند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را در جهت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر دانست و بر برگزاری مستمر آن تاکید کرد.

مهر محمدی توجه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه اصلی مسولان دانست و ادامه داد: انجام خوب تکالیف و وظایف مدیران یکی از قدم‌هایی است که می‌توانیم در راستای پاسداشت خون شهدا برداریم.

وی اظهار کرد: دوست داشتیم در خدمت همه خانواده شهدای استان کردستان باشیم اما فرصت مجال نمی‌دهد.

رییس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در راستای پاسداشت خون شهدا باید حواسمان باشد که گام‌ها را درست برداریم تا مورد مواخذه شهدا قرار نگیریم.

مهرمحمدی افزود: افتخار می‌کنیم مملکت ما جوانان این چنینی داشته که کشور را از دست دشمنان و بدخواهان حفظ کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز