خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

پدافند غیر عامل باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۲۶

اکنون که هفته پدافند غیرعامل فرا رسیده است در سطح کشور و به طبع آن در سطح استان برنامه‌های متنوعی در خصوص کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تداوم چرخه خدمات در شرایط تهدید دیده شده است.

استاندار کردستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل آورده است: دفاع از کیان کشور در همه جوامع بشری امری پسندیده و مشروع محسوب می‌شود، لذا پدافند غیرعامل که همواره مورد تاکید مسوولان نظام مقدس ایران قرار گرفته به عنوان یکی از سیاست‌های کلی نظام نیز ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا از کردستان، عبدالمحمد زاهدی گفت: اکنون که هفته پدافند غیرعامل فرا رسیده است در سطح کشور و به طبع آن در سطح استان برنامه‌های متنوعی در خصوص کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تداوم چرخه خدمات در شرایط تهدید دیده شده است.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک این هفته که با شعار پدافند غیرعامل مصونیت بخشی با عزم ملی و مدیریت جهادی ابلاغ شده است انتظار دارم همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بتوانند با عزم ملی موضوع پدافند غیر عامل را که از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است به عنوان یک اصل همواره در اولویت دستور کار برنامه‌های خود قرار دهند و بیش از پیش به آن اهتمام کنند.

لازم به ذکر است: از سوم تا نهم آبان ماه سال جاری به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز