خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی استاندار کردستان:

فناوری اطلاعات، ضرورت زندگی امروز است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۷۲

فناوری اطلاعات، قدرت برتر دنیای امروز ماست و دیگر یک امر انتخابی نیست بلکه ضرورت زندگی امروز است.

حسین فیروزی در همایش کاربرد فناوری اطلاعات در توسعه اشتغال و توسعه روستایی در سنندج، خواستار راه اندازی کمپین معرفی چهره واقعی کردستان در فضای مجازی شد.

وی افزود: با راه اندازی این کمپین می‌توان چهره واقعی کردستان را به همه معرفی کرد و قطعا این امر موجب تحقق اهداف همه کسانی خواهد شد که برای مسائل استان برنامه ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: از زمان حضور عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار کردستان، فناوری اطلاعات در کردستان به درستی در پیش گرفته شده و اهمیت آن به عنوان یک اصل پایدار شناخته شده است.

وی تلاش مدیریت استان را بر توسعه فناوری دانست و افزود: مدیریت استان بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش می‌رود اما در استان از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده نمی‌شود در حالی که با تغییر دیدگاه‌های خود می‌توانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این زمینه بهره کافی را ببریم.

استاندار کردستان ادامه داد: با وجود همین امکانات کم هم در کردستان می‌توان در حوزه فناوری اطلاعات اشتغال ایجاد کرد.

فیروزی تصریح کرد: افزایش تولید نرم افزار‌های کاربردی، اشتغالزایی در حوزه آی سی تی، همگرایی شرکت‌های مرتبط با آی سی تی دوره پنجم توسعه، هم پوشانی اپراتورهای ارتباط سیار همراه اول و ایرانسل و… از جمله اقدامات با اهمیت دولت تدبیر و امید در زمینه فناوری اطلاعات بوده است.

وی به دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: دولت الکترونیک از دیگر اقدامات با اهمیت این دولت بوده است که تا پایان سال ۹۴ به طور کامل محقق خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های خدمت گذار دولتی بیش از پیش در کردستان توسعه و به ۲۵۰ خدمت ارتقا یافته است و با عزم مصمم و تلاش مسوولان می‌توان کردستان را در این زمینه به سطح کشور رساند.

فیروزی اضافه کرد: در حال حاضر در استان کردستان ۳۳۰ روستا مجهز به اینترنت است که تا پایان سال به ۱۰۰۰ روستا افزایش پیدا خواهد کرد.

وی به نیاز وافر کردستان به سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: فناوری اطلاعات می‌تواند به جذب سرمایه گذار در کردستان کمک کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: امیدواریم این همایش ذهنیت شرکت کنندگان را بیش از گذشته به اهمیت موضوع معطوف نموده و در استان کردستان اهمیت رفاه مردم بر اهداف مادی غلبه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز