خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

غرب تفکر شیطانی دارد و به زن مانند یک کالا نگاه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۷۰

غرب تفکر شیطانی دارد و به زن مانند یک کالا نگاه می‌کند در حالیکه در اسلام هرجا که عفاف و حجاب نباشد عشق جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در همایش تاج بندگی در سنندج افزود: نگاه غرب به زن نگاه ابزاری و جنسیتی است.

وی از حضرت زینب(س) به عنوان نمونه بارز یک زن مسلمان نام برد و گفت: زنان جامعه اسلامی باید این بانو را الگوی زندگی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خداوند انسان را پاک آفریده است و دوست دارد انسان نیز همیشه پاک بماند و هر زمان که انسان از گناهان پاک شد می‌تواند رویش دوباره داشته باشد.

وی گفت: حجاب و عفاف روابط میان خانواده‌ها را محکمتر می‌کند و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز از جمله ضروریات جامعه به شمار می‌رود.

به گفته وی انسان باید همیشه قدرت مطلق را در کنار خود احساس کرده و وجود و توانایی‌های بی‌شمار خود را نیز باور داشته باشد.

مدیر امور بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این آیین گفت: اگرچه متولیان امور فرهنگی نیز برای گسترش حجاب و عفاف در جامعه تلاش دارند اما تلاش آن‌ها معطوف به جامعه و محیط خارج از خانه است و والدین کارکرد بهتری در خانواده دارند.

سیده آذر موسوی از والدین خواست فعالیت‌های فرزندان خود را با دقت بیشتری مورد بررسی و کنترل قرار دهند، تا در دام تهاجمات فرهنگی نیافتند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما به شدت درگیر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است، اظهار کرد: باید در مقابل این ناتوی فرهنگی، ابزارهای مناسبی به کار ببریم تا بتوانیم از تاثیرگذاری این هجمه‌ها جلوگیری کنیم.

مدیر امور بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: بعد از جنگ و زمانی که دشمن دریافت از طریق جنگ تحمیلی نمی‌تواند انقلاب را نابود کند، تهاجم فرهنگی را برای استحاله انقلاب و فرهنگ کشور آغاز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز