خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:

خدمت در سازمان پزشکی قانونی یک خدمت خداپسندانه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۰۵

احمد شجاعی در دیدار با کارکنان پزشکی قانونی استان کردستان در سنندج با اشاره به صدور مجوز جذب ۳۵۰ نفر از جمله ۵۰ پزشک در پزشکی قانونی کشور در سال جاری افزود: سهم استان کردستان از این تعداد پزشک سه نفر است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، از صدور مجوز استخدام ۵۰ پزشک در پزشکی قانونی کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از کردستان، احمد شجاعی در دیدار با کارکنان پزشکی قانونی استان کردستان در سنندج با اشاره به صدور مجوز جذب ۳۵۰ نفر از جمله ۵۰ پزشک در پزشکی قانونی کشور در سال جاری افزود: سهم استان کردستان از این تعداد پزشک سه نفر است.

وی ادامه داد: برای سال آینده هم تلاش می‌کنیم مجوز جذب ۵۰ پزشک دیگر را بگیریم.

شجاعی اظهار داشت: همواره به دنبال آن هستیم که از منافع همکاران دفاع کنیم و تلاش خواهیم کرد مشکلات موجود را برطرف کنیم هرچند تا کنون بخشی از مشکلات رفع شده است.

وی هدف اصلی از سفر خود به استان کردستان را قدردانی از همکاران استانی و بررسی کلی روند فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: زحمت همکارانمان را نمی‌توان با مزایای دنیوی جبران کرد.

شجاعی گفت: مراجعان ما افرادی گرفتار و آسیب دیده هستند که برای رفع قسمتی از این گرفتاری به سراغ ما آمده‌اند بنابراین باید خیلی سریع و به خوبی کارشان را انجام دهیم تا از ارائه خدمات ما ابراز رضایت داشته باشند.

در ادامه این نشست، مدیرکل پزشکی قانونی کردستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل گفت: پزشکی قانونی کردستان دارای هشت مرکز است که به استعلامات بیش از ۱۳ حوزه قضایی در سطح استان پاسخ می‌دهد که از این تعداد دو مرکز غیر فعال هستند و دو شهرستان دهگلان و سروآباد نیز مرکز پزشکی قانونی ندارند.

همایون‌پور افزود: این اداره کل با ۱۲ پزشک و ۴۲ کارمند به شهروندان استان کردستان ارائه خدمت می‌کند.

وی همچنین به مشکل کمبود نیرو در این استان اشاره کرد و گفت: بیشتر کارمندان این اداره کل علاوه بر پست خود انجام حداقل یک خدمت دیگر را بر عهده دارند و شهرستان‌های بیجار، دیواندره و بانه تنها با یک کارمند اداره می‌شوند که این وضعیت مشکلات زیادی را به همراه دارد.

همایون‌پور با بیان اینکه بکارگیری نیرو به شدت دشوار شده است مشکل دیگر این اداره کل در حوزه نیروی انسانی را تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانست و گفت: در حال حاضر امکان تبدیل وضعیت این همکاران وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز