خبرگزاری کار ایران

مدیر توزیع برق دیواندره:

کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت سیم و تجهیزات برقی در دیواندره

کد خبر : ۲۱۲۲۰۶

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره ازکاهش ۱۰۰درصدی سرقت سیم وتجهیزات برقی در۶ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از کردستان، عطا الله نوروزی درحاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی این شهرستان گفت: از ابتدای فروردین ماه لغایت مهرماه سال جاری هیچگونه سرقت سیم وکابل وتجهیزات برقی درسطح این شهرستان اتفاق نیفتاده است.

وی در این مراسم صبحگاه مشترک که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی وباحضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین دستگاههای اجرائی شهرستان برگزارگردید با اشاره به اینکه سرقت ازتاسیسات و شبکه های برق این شهرستان در۶ ماهه اول سالجاری ۱۰۰درصد کاهش پیداکرده است افزود: تعامل وهمکاری مستمرنیروی انتظامی باتوزیع برق این شهرستان موجب گردیده تاضمن کشف ۹۸درصدی تجهیزات سرقت شده ازشبکه های توزیع برق درسنوات گذشته ودستگیری سارقان، شاهد کاهش ۱۰۰درصدی سرقتها درسال جدید باشیم.

عطاءالله نوروزی ادامه داد: تدابیراندیشیده شده واقدامات پیشگیرانه ای که ازابتدای سالجاری باتعامل وهمکاری نیروی انتظامی شهرستان دیواندره درخصوص مقابله وپیشگیری ازسرقت تجهیزات شبکه های برق بعمل آمد موجب دستیابی به این هدف شده است.

نوروزی تاکید کرد: هرگونه سرقت سیم و تجهیزات برق می تواند موجب اختلال در خدمت رسانی به شهروندان و خسارت وارد آمدن به بیت المال می شود که خوشبختانه سرعت عمل و صلابت نیروی انتظامی در زمینه شناسایی و دستگیری باندهای سرقت سیم و سالهای اخیر موجب شده تا سارقان با اطمینان از قاطعیت قانون از انجام هرگونه دست درازی به بیت المال و انجام اقدامات خلافکارانه خودداری کنند.

وی با بیان این‌که امنیت و آسایش بزرگ‌ترین سرمایه مردم است تصریح کرد: امنیتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد مرهون مجاهدتهای شهدا و رزمندگان در طول سالهای دفاع مقدس نیز تلاشهای بی دریغ نیروهای مسلح در زمان حاضر است و امیدواریم این امنیت همواره در مملکت اسلامی ما ساری و جاری باشد.

گفتنی است دراین مراسم که با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان نیز حضور داشتند بااهداء لوح تقدیر وهدایای ویژه ای ازسوی مدیرعامل توزیع برق استان کردستان به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دیواندره ازتلاش وهمکاری مستمروبی دریغ آنان درزمینه دستگیری سارقان و کشف سیم و تجهیزات برقی سرقت شده و همچنین پیشگیری از وقوع سرقت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز