خبرگزاری کار ایران

تشویق عامل موثر در روند یادگیری دانش آموزان است

کد خبر : ۲۱۲۱۸۵

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قروه گفت: تشویق و تجلیل یکی از عوامل موثر در روند یادگیری و بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از کردستان، ذوالفقار عبدی در مراسم تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان قروه گفت: در فرایند آموزش هر جا که سطح پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به سطحی از دانش یا مهارت برسد که با جایگاه قبلی تفاوت قابل درک و معناداری پیدا کند لازم است این موفقیت مورد توجه قرار گرفته و نسبت به تشویق و تجلیل از جامعه هدف اقدام شود.

وی اظهار کرد: لازم است ضمن حفظ و ارتقای روند رو به رشد تحصیلی و فرهنگی دانش آموزان مستعد، زمینه ترغیب سایر دانش آموزان شاهد و ایثارگر برای تلاش و اهتمام بیشتر به امر یادگیری و پیشرفت تحصیلی فراهم شود.

به گفته وی توجه، تشویق و تجلیل از دانش آموزان ممتاز و کوشا، شناسایی استعدادهای برتر علمی و حمایت آنان، فراهم نمودن زمینه رقابت سالم و سازنده علمی و فرهنگی بین دانش آموزان و تقویت زمینه و بستر جهاد علمی برای نهضت تولید علم در جامعه هدف از اهداف این مراسم است.

عبدی بر ضرورت توجه فرزندان شاهد و ایثارگر برای ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: تحصیل بهترین فرصت برای جبران زحمات شهدا محسوب می‌شود.

وی موضوع شهید و شهادت را از محورهای اصلی وحدت در کشور دانست و گفت: وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه و وحدت حول محور ولایت است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قروه گفت: تلاش برای رسیدن به قله های افتخار و ماندگاری دین اسلام و هویت ملی و مذهبی از جمله اهداف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: ولایتمداری، استقامت و دلاورمردی جامعه ایثارگر ایران اسلامی به همراه صبر و شجاعت و آگاهی خانواده شهدا و ایثارگران موجب دلگرمی مسوولان نظام و پشتوانه عظیم انقلاب برای رسیدن به پیشرفت و ترقی کشور است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان قروه نیز در این مراسم گفت: جهاد علمی در جامعه باعثپیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

حسین الماسی افزود: اگر آرامش و صلابتی در کشور ایران وجود دارد مرهون خون شهداء، جانبازان، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه است.

به گفته وی رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در برهه های مختلف، از دیگر عوامل پیشرفت و توسعه کشور ایران است.

الماسی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید در سنگر علم به وظیفه خود عمل کنند، افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه‌های عظیمی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و باید به نحو مطلوبی برای تحصیل آنها برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: تکریم جایگاه شهداء تکریم هویت انسانی و ملی در جامعه است.

الماسی افزود: همه مکاتب برای شهید، به عنوان کسی که بالاترین سرمایه اش را در طبق اخلاص گذاشته است، احترام و ارزش قائل هستند و این مهم در فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) مورد تکریم ویژه قرار گرفته است.

در پایان این مراسم از ۹۲ دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان قروه تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز