خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی استانداری کردستان خواستار شد:

اصلاح فرآیند نامه نگاری در ادارات

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۸۳

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان، خواستار اصلاح فرآیند نامه‌نگاری در بین ادارات و سازمان‌های استان کردستان به منظور تسهیل در امورات مردم و رفع مشکلات آنان در کمترین زمان شد.

شعبان سپهر در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان کردستان در سنندج با انتقاد از روند نامه‌نگاری برخی از ادارات و سازمان‌های استان کردستان، افزود: متاسفانه برخی از مدیران و روسای سازمان‌ها، فرآیند سلسله مراتب اداری را در نامه‌نگاری‌ها رعایت نمی‌کنند و این مساله منجر به طولانی شدن پروسه پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردم و خود دستگاه‌ها شده است.

به گفته وی عدم رعایت این فرآیند منجر به طول کشیدن زمان اجرای دستورات، مصوبات و درخواست‌ها شده است.

وی اظهار کرد: برخی از امورات که در نتیجه مکاتبه با مسوولان میانی قابل حل است دیگر دلیلی برای نامه‌نگاری با مسوولان ارشد استان ندارد و از این رو مسئولان ادارات و سازمان‌ها در مکاتبات خود باید سلسله مراتب اداری را رعایت کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان بر کوتاه کردن فرآیند فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: باید مسایل و مشکلات مردم را در کمترین زمان ممکن برطرف کرد و کمتر ارباب رجوع را با نامه‌نگاری هایی غیر اصولی سرگردان کرد.

سپهر تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی فوری به مسایل و مشکلات آنان باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای ساماندهی گلزار شهدای استان کردستان بیشتر تلاش کنند تا گلزارهای باقی مانده در کمترین زمان ممکن ساماندهی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز