خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه:

امروزایران در میان آتش خاورمیانه، جزو امن‌ترین کشورها است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۲۴

فرماندار قروه گفت: امروز ایران در میان آتش خاورمیانه، با درایت رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی، جزو امن‌ترین کشورها است.

محمد شرفبیانی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان قروه به مناسبت هفته ناجا افزود: نیروی انتظامی با برقراری، حفظ و تقویت امنیت و نظم عمومی، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی ادامه داد: بدون شک پیشرفت، تعالی و دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد.

شرفبیانی افزود: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با بیان اینکه در گفتمان دینی و روایی بر امنیت تاکید شده است گفت: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم هستند که پیامبر اکرم(ص) به آن تاکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه بدترین سرزمین، سرزمینی است که ساکنان آن احساس امنیت نداشته باشند اظهار داشت: امروزه ایران در میان آتش خاورمیانه، با درایت رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی، جزو امن ترین کشورها است.

فرماندار قروه با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» گفت: تلاش جهادی برگرفته از شعار سال است و پلیس با تلاش، روحیه و اعتماد به نفس بالا در عرصه های مختلف در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در عرصه کارآمدی در تلاش است ایمنی و آسایش شهروندان را افزایش دهد و جرم و کج روی در جامعه از بین برود و در جهت نظم و انضباط تلاش می کند.

شرفبیانی گفت: نیروی انتظامی در عرصه اقتدار، با کنش های هوشمندانه و عاری از خشونت با صلابت و چابکی سنجیده می شود و هر چقدر پلیس مقتدر باشد و در برقراری امنیت و ساماندهی نظم و امنیت توانمندتر باشد، مردم بیشتر پلیس مقتدر را دوست دارند.

وی در پایان افزود: اگر پلیس مقتدرانه وظیفه خویش را انجام دهد اثربخشی بیشتری دارد به همین دلیل در نامگذاری امسال اقتدار را قرار داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز