خبرگزاری کار ایران

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان:

اهدای قلم خبرنگاران کردستان به مردم جنگ زده حرکتی ارشمند بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۸۶

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همواره پیگیر حل مسائل و مشکلات خبرنگاران بوده و این امر فرصتی برای ارتقای حوزه اطلاع‌رسانی استان محسوب می‌شود.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: اهدای قلم خبرنگاران کردستان به مردم جنگ زده عراق، سوریه و غزه حرکتی ارزشمند درمسیر انتقال پیام صلح و دوستی ایرانیان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مهدی طالبی امروز چهارشنبه در دیدار مدیران خبرگزاری‌ها، مدیران مسئول نشریات محلی و نمایندگان نشریات سراسری با نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خبرنگاران استان با تعهد و توجه به اخلاق رسانه‌ای در درج و پرداختن به مسائل همواره پیش قدم بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی با اشاره به اهدای قلم خبرنگاران استان به مردم جنگ زده غزه، عراق و سوریه در روز خبرنگار تصریح کرد: اهدای قلم خبرنگار به عنوان تنها ابزار کاری آن‌ها به این معنی است که تنها ابزار این قشر آماده خدمت به مردم بی‌گناه این کشور‌ها و در اختیار آن‌ها است.

طالبی به مسائل و مشکلات پیش روی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان کردستان اشاره کرد و افزود: نماینده ولی فقیه در استان کردستان همواره پیگیر حل مسائل و مشکلات خبرنگاران بوده که این امر فرصتی برای ارتقای حوزه اطلاع‌رسانی استان محسوب می‌شود.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنانش ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در استان، خاطرنشان کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان آماده حمایت از برگزاری جشنواره‌های فصلی مطبوعات و کارگاه‌های دانش‌افزایی حوزه خبر در استان کردستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز