خبرگزاری کار ایران

در شورای مشاوران استاندار کردستان؛

ظرفیت رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۵۳

متاسفانه برخی ادارات دولتی استان در برابر هرگونه نظرسنجی و توزیع پرسش‌نامه در جهت بررسی عملکرد آنان مقاومت نشان می دهند، که باید این رویه اصلاح و برای رفع آن چاره ای اندیشیده شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان اظهار داشت: در شورای مشاوران استاندار کردستان، از ظرفیت رسانه‌ها برای رفع مشکلات استان استفاده شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، کوهسار دادور روز پنجشنبه در جلسه گروه مشاورین استاندار کردستان در سنندج بر بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های محلی و نمایندگان رسانه‌های سراسری در استان از سوی شورای مشاوران استاندار تاکید کرد و گفت: مجموع رسانه‌های استان خوشبختانه با توانایی بالا در محور توسعه استان گام برداشته و در این مسیر تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به تشکیل شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان افزود: در حال حاضر جلسات این شورا به صورت مرتب در استان برگزار که این مهم می تواند بازوی توانمندی برای کمک به شورای مشاوران استانداری باشد.
دادور در ادامه سخنانش یادآور شد: گفتمان غالب دولت تدبیر و امید به گونه‌ای است که به دنبال تبلیغات و اطلاع‌رسانی صرف از اقدامات و خدمات انجام شده به جامعه نیست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و شاخصه‌ها در تأثیرگذاری بر افکار عمومی را داشتن اطلاعات دقیق از دیدگاه جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ادارات دولتی استان در برابر هرگونه نظرسنجی و توزیع پرسشنامه در جهت بررسی عملکرد آنان مقاومت نشان می دهند، که باید این رویه اصلاح و برای رفع آن چاره ای اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز