خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه مشاوران استاندار کردستان خبر داد:

بروکراسی اداری مانعی برای پیشبرد کارها در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۴۸

دستگاه‌های اداری استان کارایی ندارند. / امیدواریم انتخاب‌های صورت گرفته در دولت یازدهم صحیح و به‌جا باشد.

رئیس گروه مشاوران استاندار کردستان گفت: بروکراسی اداری در دستگاه های اجرایی کردستان، مانع پیشبرد بیشتر کارها در استان شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، دکتر بایزید مردوخی روز پنجشنبه در جلسه گروه مشاورین استاندار کردستان در سنندج اظهار داشت: مسائل و مشکلات در استان بسیار زیاد است که اگر این مشکلات به صورت کارشناسی شناسایی شود به طبع می‌توان راهکارهای مناسب در راستای حل آن ارائه و تصمیم گیری های مناسب تری اتخاذ کرد.
وی به تدوین آئین نامه‌ای در این خصوص اشاره کرد و افزود: اگر این آئین‌نامه بر اساس چارچوب اصولی به عنوان نقشه راه تدوین شود مشخص می کنیم در این جلسات به چه موضوعاتی پرداخته شود و نظارت بر نحوه اجرای آن به چه صورتی باشد.
مردوخی تصریح کرد: تمام مشاوران حاضر در این تیم کاری همه به نوعی از بدنه اجرایی و یا تجربیاتی در این حوزه دارند که خوشبختانه می‌توان بهتر به مسائل پرداخت.
رئیس گروه مشاوران استاندار کردستان یادآور شد: دستگاه‌های اداری استان کارایی ندارند و این مشکل به دلیل عدم انتخاب برخی افراد شایسته و نسب افراد بر اساس ضابطه سیستم اداری بوده است که امیدواریم انتخاب‌های صورت گرفته در دولت یازدهم صحیح و به‌جا باشد.
وی خواستار مشارکت مردم در مباحثاجرایی استان شد و گفت: امروزه تئوری‌های توسعه نشان داده است که بدون مشارکت مردم توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.
مردوخی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: انتظار می رود برای حل مشکلات موجود در استان با دیدی میدانی و همه جانبه مسائل را بررسی کرده و عواملی را که سبب ایجاد این مشکلات شده اند شناسایی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز