خبرگزاری کار ایران

با دستور قضایی؛

کارخانه آسفالت سنندج پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۳۲

علاوه بر پلمپ این کارخانه، اخطار پلمپ به ۱۳ واحد و کشتارگاه در استان کردستان به دلیل عدم رعایت موازین زیست محیطی داده شده است.

رئیس اداره حقوقی اداره محیط زیست کردستان گفت: با دستور قضایی، کارخانه آسفالت شهرداری شهر سنندج در راستای اعمال مواد ۱۴ و ۱۶ قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا پلمپ شد.

کوروش زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: علاوه بر پلمپ این کارخانه، اخطار پلمپ به ۱۳ واحد و کشتارگاه در استان کردستان به دلیل عدم رعایت موازین زیست محیطی داده شده است.

وی تصریح کرد: این واحد‌ها به دلیل نداشتن مجوز زیست محیطی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی، تخریب و آلودگی محیط زیست در آستانه پلمپ قرار گرفته‌اند.

زارعی افزود: اگر واحدهای مذکور در رفع مشکلات زیست محیطی اقدام نکنند به زودی از سوی مقامات قضایی دستور پلمپ آن‌ها اخذ می‌شود.

رئیس اداره حقوقی اداره محیط زیست کردستان ادامه داد: چهار واحد تولیدی و صنعتی و یک کشتارگاه در دیوانده، دو واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی و یک کشتارگاه در قروه و چهار واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی و یک کشتارگاه در کامیاران از جمله واحدهای است که در آستانه پلمپ شدن قرار دارند.

زارعی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: سیاست اداره حفاظت از محیط زیست همراهی، همفکری و مشاوره با صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی است و قبل از اخذ دستور تعطیلی، بار‌ها با صاحبان این واحد‌ها به منظور رفع آلودگی رایزنی و گفت‌و‌گو می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز