خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج خبر داد:

افتتاح نخستین پل مکانیزه سنندج تا یک ماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۲۷

از بودجه ۱۴۴ میلیار تومانی، ۵ میلیارد تومان به بحثفرهنگی اختصاص داده شده است که احداثاولین فرهنگسرای شهر سنندج از اولویتهای شهرداری است.

شهردار سنندج در خصوص راه اندازی پل مکانیزه میدان آزادی این شهر گفت: پله برقی این پل تا هفته آینده جهت نصب آماده و تا یک‌ماه آینده نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کامیاب شادمان درگفت وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج، با بیان اینکه سال ۹۲ را با بودجه ۵۵ میلیاردی شروع کردیم که این رقم در متمم و اصلاح بودجه به ۷۲ میلیون تومان رسید، گفت: در پایان سال ۹۲ این مبلغ به ۸۰ میلیارد تومان رسید و بودجه امسال هم با رقم ۱۴۴ میلیارد تومان مصوب شد.

وی تصریح کرد: بودجه امسال به‌صورت تلفیقی و تجمیعی تدوین شده که برای اولین بار برای تمام مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری بر اساس اساسنامه خود درآمد زایی داشته و در تحقق شعار امسال باید تلاش جدی نمایند.

شادمان افزود: از بودجه ۱۴۴ میلیار تومانی، ۵ میلیارد تومان به بحثفرهنگی اختصاص داده شده است که احداثاولین فرهنگسرای شهر سنندج از اولویتهای شهرداری است که در این زمینه مشتاق جلب مشارکت‌های بخش خصوصی و همکاری معاونت سرمایه گذاری شهرداری هم خواهیم بود.

شهردارسنندج ادامه داد: در سال گذشته اقداماتی برای تاسیس فرهنگسرا انجام شد و در حال حاضر هم در حال پیگیری هستیم اما شهرداری به اعتماد مردم برای جلب مشارکت بخش خصوصی در تمام زمینه ها نیازمند است.

وی در ادامه به لیستی از پروژه های عمرانی بهره برداری شده و در حال بهره برداری در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای اولین بار با تلاش معاونت فنی و عمرانی این شهرداری تاریخ افتتاح پروژه ها را اعلام کرده و تمامی پروژه ها بر اساس برنامه زمانبندی شده به بهره برداری می رسد.

شادمان افزود: براساس تقویم اعلام شده در خصوص افتتاح طرح‌های نیمه تمام در سطح شهر تاکنون سه طرح بزرگ تقاطع غیر همسطح ضیاء الدینی، بازارچه میوه وتره بار سوم خرداد وبلوار ۲۴ متری کانی کوزله در سه ماهه نخست امسال به بهره برداری رسید وبا تمام توان در جهت اتمام پنج طرح نیمه تمام دیگر در سطح شهر نظیر تکمیل رمپ خروجی تقاطع ورمقانی، زیر گذر جاده ساحلی، تکمیل لاین رفت بلوار ۳۶ متری نظام مهندسی، احداثتقاطع دانشگاه کردستان وبعثت اقدام خواهیم نمود.

وی در پایان سخنانش در خصوص تعدادی از طرحهای نیمه تمام نظیر تونل انقلاب، فاز ۳ کمربندی اسلام آباد ومیدان امام رضا در ورودی ننله گفت: پیشرفت این طرحها در حال حاضر به دلیل داشتن معارض ملکی وتاسیساتی کند است ولی مشکل یکی از معارضان ملکی درپروژه تونل انقلاب رفع شده ومابقی طرحها هم جزء اولویت های نخست این شهرداری در جهت اتمام آنها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز